Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud1985
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-06 09:24
Mijn vraag

Hallo we hebben bij mij in huis ziggo internet met een router er tussen van apple

en op 1 en 2 hoog een airport extreme om de wifi verbinding te versterken omdat er gewapend beton tussen de muren zit dus we moesten goede wifi torens gebruiken om het wifi signaal helemaal boven te krijgen

Maar wel vaker gebeurd het dat me wifi verbinding wel verbonden is en gewoon volledig bereik heb maar dat het internetten of spelletjes spelen op die wifi heel traag is

Dus wie zou weten hoe je dit kan oplossen

Relevante software en hardware die ik gebruik

Airport extreme

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

De airport extreme gereset de router beneden ook en andere poorten gebruikt op de router

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 18:35
Je gebruikt een mega oplossing.

Nadeel hiervan is. Hoe meer hops je moet maken hoe trager alles wordt. Je moet reken op elke hop een halvering van je snelheid.

Heb je dus 100mbps dan is de snelheid na 1 hop na je router 50mbps. Ga je naar de hop verder op zolder. Dan is de snelheid nog maar 25Mbps.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@ruud1985 begrijp ik het nu goed dat je de airports draadloos met elkaar verbonden hebt, als repeaters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Als je ze draadloos hebt verbonden is een airport extreme niet de beste keuze, kun je beter een netgear orbi oid halen

CISSP! Drop your encryption keys!