Toon posts:

thunderbird "kussentjes" wegslopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

Ik heb mijn nieuwe thunderbird net binnen met msi plank. Ga vanmiddag alles in lekaar zetten.

Maar op die thunderbird zitten op de bovenkant 4 van die kleine ronde kussentjes of stipjes. Moet ik die nou weghalen, of zijn die ervoor om de koeler te ondersteunnen in de hoeken?

Zal wel een domme vraag zijn, maar ja.

hc

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

nooit die kussentjes wegdoen, zijn er om je core te beschermen.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als het de MSI K7T Turbo is let je er dan ff op dat de jumpers voor het BIOS instelllen (reset of keep data) verkeerd om uitgelegd staat in de handleiding? op pin 2,3 = reset, op 1,2 = keep data, in tegenstelling tot wat dus in de handleiding staat.

En ik weet niet hoe newbee je bent, maar schroef je het mobo niet direct op de kast :+ (ken wel iem. die dat eens gedaan heeft |:( )

En zet het core-voltage maar op 1.650V (dan is ie nl. 1.76V, en het moet (met Thunderbird) 1,75V zijn, dus dan zit je dichter in de buurt dan als je default doet (wat nl. 1,85V wordt).

En zorg voor een goede koeling! Ik weet niet hoe snel ie is, maar met het weer van de afgelopen worden ze knap heet!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Ehm, volgens mij moet je onder een steen hebben liggen slapen het afgelopen jaar ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.