Bedrijf/particulier die mooie intro video's kan maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-05 10:15
Beste Leden,

Ik zit nu al lange tijd op Youtube maar ik mis eigenlijk al heel lang een leuke intro voor me video.
Ik heb zelf helaas niet de diepgaande kennis en tijd om me hierin te verdiepen dus ik zoek eigenlijk een persoon/bedrijf die goed is in het maken van een leuk logo op maat.

Iemand tips? ik weet echt niet waar ik moet zoeken.
Ter info, dit is mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UC28X-q9UpsqFIGO7G2AP6Og

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ben je op zoek naar een commerciële partij of naar een tweaker die je kan helpen? Voor dat laatste hebben we namelijk Vraag & Aanbod, dan hebben we liever dat je een advertentie plaatst dan een topic start.
Gaat het om tips voor bedrijven/adresjes die je hierbij kunnen helpen en ervaringen daarmee dan is een topic prima. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Gonadan schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:43:
Ben je op zoek naar een commerciële partij of naar een tweaker die je kan helpen? Voor dat laatste hebben we namelijk Vraag & Aanbod, dan hebben we liever dat je een advertentie plaatst dan een topic start.
Gaat het om tips voor bedrijven/adresjes die je hierbij kunnen helpen en ervaringen daarmee dan is een topic prima. :)
Het gaat eigenlijk om beide, ofwel een particulier ofwel een bedrijf die kan helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Ik heb ook een oproep geplaatst in de vraag & aanbod maar tot op heden helaas nog geen reacties :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zowel een particulier als bedrijf zoeken doen we inderdaad via V&A. Dat kan even duren voordat iemand reageert of misschien helemaal niet, dat weet je nooit met zoiets. Je zou ook actief kunnen gaan zoeken naar partijen die dat aanbieden.

Hoe dan ook is het geen onderwerp voor een topic op deze manier dus deze gaat op slot. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Dit topic is gesloten.