Ik ben opzoek naar een kleine outdoor wifi infrarood camera om in een vogelnestkastje te bouwen. Nu ben ik al veel aan het lezen en zoeken geweest maar zie even door de bomen het bos niet meer op camera gebied. De camera hoeft geen accu te hebben want ik laat hem het liefst altijd zitten vast aan een stroompunt, zodat ik het nest niet hoef te storen. Hij moet wel echt klein zijn om genoeg ruimte voor de vogels over te laten en niet af te schrikken. Het budget ligt rond de 50 euro voor de camera. Het nestkastje koop ik los. Ik wil het liefst niet weken wachten op de levering omdat het een kado is.
Ik weet dat er kant en klare opties bestaan en die zijn heel verleidelijk om te kopen maar helaas echt ruim boven budget. Daarnaast denk ik dat ik dat prima zelf kan tweaken voor een veel lagere prijs.
Wie wil er even meedenken?
Ik weet dat er kant en klare opties bestaan en die zijn heel verleidelijk om te kopen maar helaas echt ruim boven budget. Daarnaast denk ik dat ik dat prima zelf kan tweaken voor een veel lagere prijs.
Wie wil er even meedenken?