Welke draadloze muis?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• angrywolf8
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-08 15:13
Ik zoek een?
Draadloze muis waar je een rustig spel{ voornamelijk tycoon en RPG Witcher/Skyrim} kan spelen die een goede batterijduur heeft

Wat is je budget?
Rond de 95€

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Windows besturingssysteem, Game pc, Maar wordt ook door mijn vriend gebruikt die alleen op het internet surft en video's kijkt en bijna nooit gamed.

Zit erg te twijfelen tussen 2 totaal verschillende muizen: De Logitech MX3 Master en de Razer basilisk x hyperspeed, De MX3 is absoluut geen gaming muis maar ik speel geen shooters of andere games waar je heel snel moet reageren, Is de MX3 dan geschikt, Of kan ik toch beter voor een echte game muis kijken?

Groetjes Lotte

Beste antwoord (via angrywolf8 op 23-05-2021 13:05)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:41
Met elke muis valt te gamen, alleen is de één er wat beter in dan de andere. Ik heb een Logitech MX3 Master, en dat werkt prima voor gamen, vind ik. Als jij, zoals je zelf al aangeeft, alleen wat rustigere games speelt, dan gaat het al helemaal geen probleem zijn.

The devil is in the details.

Alle reacties

• PD2JK
  • Laatst online: 21:55

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Geen ervaring met Razer.

De Logitech MX3 kun je opladen en zou 70 dagen mee moeten gaan, die kun je ook gebruiken tijdens het opladen. Heerlijke muis. :)
Het bijgeleverde USB stickje zorgt voor een stabiele constante verbinding. Bluetooth kan die ook, maar zou ik vermijden.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Ik heb de MX3 for Mac. Geen last van Bluetooth issues, maar ik game er niet mee.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2021 19:20 ]

• angrywolf8
Bedankt PD2JK!

Er zit geen bluetooth in mn pc gebouwd, Gaat dus met stick gebruikt worden, Zit er vooral mee dat er in reviews van de MX3 gezegd word dat hij niet geschikt is voor gamen, Maar de reviewers hebben het dan over bijvoorbeeld over FPS games en dat soort speel ik nooit, Wel tycoon games en een aantal RPG's zoals The Witcher en Skyrim, Gaat die MX3 daar snel genoeg voor zijn?

Acties:
  • Beste antwoord

• Hahn
  • Laatst online: 23:41
Met elke muis valt te gamen, alleen is de één er wat beter in dan de andere. Ik heb een Logitech MX3 Master, en dat werkt prima voor gamen, vind ik. Als jij, zoals je zelf al aangeeft, alleen wat rustigere games speelt, dan gaat het al helemaal geen probleem zijn.

The devil is in the details.

• angrywolf8
Nou heb de MX3 Master binnen en ben er heel erg blij mee!
Vooral het duimscroll wiel vind ik erg fijn :Y
Pagina: 1