Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-05 14:29
Ik heb een paar Beelink GS1 android boxjes.
Alhoewel de hardware uitstekend is, is de software behoorlijk achterhaald.
Er draait Android 7.1 op en ik zou graag nieuwere software erop willen hebben.
Weet iemand of het mogelijk is om hier een recentere Android versie op te krijgen ?

Heb uiteraard wel rond gekeken, maar alles wat ik binnen kreeg waren executables met virussen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:41

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wij geloven je uiteraard, maar zonder je bevindingen te kunnen lezen, is het voor ons ook maar gokken wat er wel/niet nog gedaan kan worden.. graag even aanvullen dus :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
Michael Knight schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:22:
Wij geloven je uiteraard, maar zonder je bevindingen te kunnen lezen, is het voor ons ook maar gokken wat er wel/niet nog gedaan kan worden.. graag even aanvullen dus :)
De reactietijd zegt waarschijnlijk al voldoende.
Zoals bij bijvoorbeeld veel telefoons het geval is, kan je het device rooten, waarna je er een custom rom op kan zetten. Ik hoopte op iets dergelijks bij dit apparaat. Heb geen andere versie van de software kunnen vinden dan de stock rom. Ga er dus vanuit dat het niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:41

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Tja, het is maar de vraag wat je ermee wilt gaan doen.. zoals eerder gezegd, is je openingspost te summier voor ons om dat te beoordelen.

Er zijn overigens recente ROM`s van LibreElec te vinden voor dat kastje. Kun je er toch lekker een recente KODI op draaien en daar kun je weer plug-ins voor diverse apps in stoppen (Netflix, Ziggo, Plex, etc). ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
Kijk, dat is interessant.
Ga er direct naar op zoek.
Thnx!