Aankoopadvies monitor arm 27" monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoe
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-04 17:47

sjoe

Klik hier

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een monitor arm
Voor een enkele monitor, namelijk de LG ultragear 27gl850 (27")

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Omdat mijn bureau tegen de muur aan staat, moet de arm niet naar achter maar juist opzij buigen. In principe hoef ik de arm helemaal niet naar voren of naar achter te halen, enkel het scherm omhoog of omlaag te verplaatsen, zoals dat nu ook kan.

Ik heb dit IKEA bureau: https://www.ikea.com/nl/n...ils-bureau-wit-s29417574/
Graag krijg ik ook advies of de klem / schroef geschikt is voor dit bureau en of je er (en wat) tussen zou moeten plaatsen.

In de arm zou een mogelijkheid moeten zijn om de kabels netjes te verstoppen.

De reden waarom ik een arm wil is omdat de poten van deze monitor (te) ver uitsteken en net onder mijn muismat kruipen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-09 16:12
Een monitorarm op een IKEA-bureau lijkt mij een niet al te goed idee, aangezien de goedkopere bureau's van IKEA geen massief hout hebben, maar als het ware hol zijn van binnen. De kans dat je bureau gaat scheuren is denk ik groot. Je zou kunnen proberen er een houtje onder te plaatsen om de druk beter te verdelen, maar dan zit je alsnog met de bovenkant die (denk ik) te weinig stevigheid biedt.