is deze laptop wat?

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:53
Ik wil een 2de hans laptop komen en heb daarom een "vraag" gedaan bij tweakers.net -> deze

Ik wil hem gaan gebruiken als router CQ downloader. want mijn gewone pc maakt te veel lawaai daarvoor :(

ik heb dus al wat reactie gehad, dit is er 1:
[laptop]
't Is een toshiba Satellite Pro 440CT. P133, 48mb ram, 1.44 GB harddisk, 12.1 TFT scherm, cd-rom, floppy, geluid, tas, accu + lader plaats voor twee PCMCIA kaartjes.
[/laptop]

deze jongen/man ( ;) ) wilt hem wel verkopen voor 650 piek, is dit een redelijke prijs? of is die te hoog? ik heb totaal geen verstand van de prijzen bij laptops

alle help komt mooi uit :D

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:00
Op vrijdag 17 augustus 2001 07:43 schreef RaMMSTeiN het volgende:
Ik wil een 2de hans laptop komen en heb daarom een "vraag" gedaan bij tweakers.net ->
De prijs is een beetje aan de hoge kant imho. 500 piekjes lijkt me een redelijker bedrag. Maar met die laptops is het zo-ie-zo wat moeilijker in te schatten.

Oh ja, het is 2d HANDS ... >:)

-

• Ankh
Op vrijdag 17 augustus 2001 07:49 schreef Juicy het volgende:

[..]

De prijs is een beetje aan de hoge kant imho. 500 piekjes lijkt me een redelijker bedrag. Maar met die laptops is het zo-ie-zo wat moeilijker in te schatten.

Oh ja, het is 2d HANDS ... >:)
meaning??? :? :) het is niet erg als er wat kapot gaat, zolang CPU en mobohet uit houdt hehe

[stealth mode]
het is zo-wie-zo, als je dat bedoelde
[/stealth mode]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:00
Ok dan, zo-wie-zo ...

Kijk anders ook even bij www.ricardo.nl en www.ibazar.nl dan kun je een beetje prijzen vergelijken.

-

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Als ik het goed begrijp zitten er dus geen netwerk-kaartjes bij en heeft hij slechts 1,44 GB ruimte.
Als je er een router van wilt maken zul je dus 2 PCMIA-netwerkkaarten moeten kopen en wellicht een grotere harde schijf voor al je downloads.... tja :?

Waarom in vredesnaam een laptop kopen voor zoiets als een router? Doe jezelf een lol en koop een simpele p120 of zoiets. Kijk effies in 'vraag en aanbod' en voor 100 piek heb je een oude tulip, dell of weet ik wat. Met een beetje geluk incl. een netwerkkaart onboard en een beetje een schijf erin.

Gebruik voor de koeling een 8*8 blower op 7 volt.....hoor je er compleet niets meer van.

Oja, met de rest van je geld kun je lekker uit eten...of doe mij een donatie :9

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:16
zal wel rotte accu hebben

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Volgensmij is het nog altijd: sowieso.

En je moet ff van te voren bedenken wat voor router software je wil gaan gebruiken, want sommige van die linux single flop distributies houden niet zo van PCMCIA kaartjes.

edit:
Eigenlijk zou je nog beter een hardware router kunnen kopen van rond de 300 piek ofzo. Is goedkoper, en net zo stil of zelfs stiller!

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• Ankh
wordt waarschijnlijk toch geen router.. :o dan met ik NOG meer kabels gaan trekken :(

maar ik vroeg dus of de prijs in order was (niet te hoog of te laag eig).. :P
Pagina: 1