Live 1024 icm Digitaal geluid

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:37
Ik wil graag weten of mijn Creative Live 1024-geluidskaartje (de goedkope versie) geschikt is om digitaal geluid door te geven. Ik heb de search al gebruikt, maar ik heb steeds tegenstrijdige antwoorden gelezen. Aangezien ik een bulkproduct heb, heb ik dus geen handleiding o.i.d. van mijn kaartje.

Als mijn geluidskaartje inderdaad digitaal geluid kan doorsluizen naar de speakers: Zit er veel verschil tussen de digitale speakersets (modellen 2200 en 2500) van Creative? Welke van de twee raden jullie mij aan?

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

gebruik nog ff de search en zoek ff op wat de meeste tweakers van creative setjes vinden... Ik zou toch echt voor een ander setje gaan.

En nee, volgens mij kan je geen digitaal gecodeerd geluid doorgeven...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
Antwoord:
Je kaart kan het zelf niet. Je moet een add-on device hebben. Een Digi I/O device dus.
Je kaart kan WEL een digitaal signaal doorgeven van het geluid wat ie produceert. Alleen niet decoden van bijv. een AC-3 signaal.
Maar je 1024 is er dus wel compatible mee/voor.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 08:28 schreef bluppy2 het volgende:
gebruik nog ff de search en zoek ff op wat de meeste tweakers van creative setjes vinden... Ik zou toch echt voor een ander setje gaan.

En nee, volgens mij kan je geen digitaal gecodeerd geluid doorgeven...
ehm mensen, hij doet het dus duidelijk wel! Je moet gewoon even opletten dat er een gele uitgang bij op zit, hij doet het perfect, k heb em hier aan een marantz SR7000 hangen, digitaal. Voor de specs: Sblive 1024, CT4830. OEM, kosten 140 :)

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

is mijn SB live value hetzelfde als een SB live player 1024? Mijn SB Live value heeft nl. wel 1024 midi synth. voices. Maar ik heb geen gele uitgang achterop... Alleen maar rood, groen zwart en blauw.. En daar zit geen digitale uitgang tussen...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 14:18 schreef bluppy2 het volgende:
is mijn SB live value hetzelfde als een SB live player 1024? Mijn SB Live value heeft nl. wel 1024 midi synth. voices. Maar ik heb geen gele uitgang achterop... Alleen maar rood, groen zwart en blauw.. En daar zit geen digitale uitgang tussen...
dan geloof ik dat je pech hebt.....er waren destijds idd 2 releases van die oemkaarten en ik heb schijnbaar mzl gehad :)

spijt me voor je
Pagina: 1