(Chromecast v3) Youtube stopt midden in de video

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xT_Go
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-01 07:24
Hallo allemaal!

Ik heb nu al even het probleem dat als ik Youtube cast, dat tijdens het kijken plots de Youtube app op de Chromecast er de brui aan geeft. Dan gaat-ie gewoon terug naar het homescreen. Ik heb 2 Chromecast v3, beiden vertonen dit gedrag.

Ik heb al een paar keer de modem hier herstart, de 5 GHz band uitgeschakeld en de Chromecast gereset. Het is ook enkel Youtube, casten met andere apps (bijvoorbeeld hier TV Vlaanderen) werkt gewoon.

Nog mensen die dit gedrag (her)kennen en misschien een oplossing hebben?

[ Voor 27% gewijzigd door xT_Go op 21-05-2021 06:05 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:29

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Toch is het handig om aan te geven wat je al geprobeerd hebt... al eens naar je wifi-kanalen/n->ac gekeken?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xT_Go
Michael Knight schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:54:
Toch is het handig om aan te geven wat je al geprobeerd hebt... al eens naar je wifi-kanalen/n->ac gekeken?
Heb mijn bericht hier even op aangepast :) naar de kanalen heb ik nog niet gekeken, maar dit lijkt me niet het probleem te zijn. Andere apps buiten Youtube werken perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:29

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik doel ook specifiek op N -> AC ivm de manier waarop youtube buffert. Het kan prima zijn dat een andere app wel werkt, maar er voor Youtube nét niet genoeg bandbreedte is. Sinds ik in mijn huis over was op AC was ik van al het gedonder af met Youtube. Evt een Ugreen ethernetadapter zou je ook kunnen proberen. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xT_Go
Michael Knight schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:56:
Ik doel ook specifiek op N -> AC ivm de manier waarop youtube buffert. Het kan prima zijn dat een andere app wel werkt, maar er voor Youtube nét niet genoeg bandbreedte is. Sinds ik in mijn huis over was op AC was ik van al het gedonder af met Youtube. Evt een Ugreen ethernetadapter zou je ook kunnen proberen. :)
Hmm, zover had ik nog niet gedacht. Met die modems hier in België is Wifi namelijk nogal een uitdaging 😅

Mooi idee! Is hier ergens een topic dat een specifieke router aanbeveelt?