Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovivio
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 21-05-2021
Ik zoek een?
Batterij voor mijn HP Spectre 13 x360 13-4159nd
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Mijn huidige batterij werkt alleen nog maar als hij aan de lader zit, als ik hem eraf haal sluit de computer meteen af, ook krijg ik bij opstarten een melding dat er een probleem is met mijn batterij.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het liefste natuurlijk niet te veel, maar ik kom veel tegen van 40 euro (laptopbatterijshop.nl) tot 170 euro op andere sites. Wat is hier nu het verschil tussen? Op de hp site staat dat ik een 3-cels, 56-Watt/u lithium-ion polymeren batterij nodig heb.

Alvast heel erg bedankt!

[ Voor 21% gewijzigd door Ovivio op 20-05-2021 14:41 . Reden: Extra informatie ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
ik heb het zelf (Spectre x360) bij de HP Parts Store besteld. Wat duurder (99euro) maar ik heb liever een originele batterij. Als je achteraf gezeik krijgt, dan heb ik voor die paar tientjes liever een originele en als je daar dan 4-5 jaar mee doet dan heb je het dus over helemaal niks per jaar extra.

https://parts.hp.com/hpparts/default.aspx?cc=NL&lang=NL

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.