100% gratis internet vanuit belgie

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
kijk eens hier http://gratisinternet.go2.be/
'tis wel belgie maar later ook nederland (mischien interesant even in de gaten te houden)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Zeker interessant.
Ben heel benieuwd wanneer het in NL komt.
Ga ik zeker aan meedoen dan.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Eens even uitchecken dit ja, want dat werd wel tijd (geen kabel, geen ADSL :()

Mother, will they like this song?

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54
Ik vind het er niet echt vertrouwd uitzien...vooral ook omdat ze een subdomain hebben

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

werkt met 0800-nummer, waarbij je telkens reclame op je scherm krijgt. zal waarschijnlijk het einde van het jaar niet halen: te fraudegevoelig...

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

bron
U heeft al een eigen internetverbinding, of u heeft zonet bovenstaande verbinding gemaakt? Go2.be & TimeSpot bieden u nog meer: écht 100% gratis internet ! Dus, ook geen communicatiekosten meer !
100 % gratis surfen !
Inderdaad ... en dat zal men geweten hebben! Een gratis verbinding bovenop een gratis toegang is de absolute droom van elke internetter !

Hoe werkt het?
Timespot is een klein programma dat u (gratis) kan downloaden. Het zorgt ervoor dat u in een klein venster van af en toe reclame te zien krijgt, zonder dat u moet ophouden met surfen. Uw browser wordt enkel maar een beetje kleiner zodat onderaan uw scherm in een klein venster een korte reclamespot (een kort filmpje) getoond kan worden.
Kortom, u kan helemaal gratis surfen, door af en toe een beetje reclame te bekijken.

Vrijblijvend en eenvoudig!
U kan op elk moment zelf beslissen of u nog een volgende reclameboodschap wil zien of niet. Elke reclameboodschap zorgt ervoor dat u enkele minuten via een gratis 0800-nummer kan surfen. Wanneer u dus een verschillend aantal reclamefilmpjes laat passeren, kan u volledig gratis surfen ! U bent volledig vrij de reclamefilmpjes te bekijken of niet. Een teller laat u daarbij toe op elk moment te zien hoeveel gratis internet tijd u nog rest.

Na het tonen van de advertentie krijgt uw browser opnieuw de volledige grootte. Elke 5 minuten een advertentie verdragen is continue gratis surfen. Daarenboven, Timespot werkt met ELKE internetverbinding.

We verzekeren u volledig respect voor uw privé leven. Om u filmpjes te sturen, gebruikt TIMESPOT daarom ook enkel de informatie betreffende uw identificatie, dus volledig anoniem. We dringen niet aan op het gebruik van TIMESPOT. U geniet op volledig vrijwillige basis van uw gratis internet tijd (de tijd die u krijgt is immers aan geen enkel abonnement onderworpen).
Dit is waar het dus om gaat; in ruil voor het bekijken van commercialz, mag jij gratis surfen...

Op zich lijkt het me wel wat, maar of dit aan slaat bij nederland, betwijfel ik...
Men gaat dan toch weer zeuren over privacy dit en spam dat...

De Nederlander (van Belgen weet ik dat niet), is veel te veel verwend; we verwachten dat we voor een dubbeltje op de eerste rij zitten...
Wat dat betreft, heb ik er niet echt vertrouwen in dat dit concept op korte termijn (1-2 jaar) in Nederland voet aan de grond zal krijgen...

my 2 cts...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Pagina: 1