Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eufy deurbel - opname na beweging start te laat.

Pagina: 1
Acties:

• Jens85
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-11 08:57
Sinds gisteren heb ik de https://tweakers.net/pric...bell-battery-powered.html in huis. Om het een en ander qua instellingen te testen heb ik hem eerst even in de woonkamer naast het koffiezetapparaat gezet.

Het is me direct opgevallen dat ik pas een melding op mijn telefoon krijg 5-6 seconden nadat ik vol in beeld ben van de camera. Soms is het zelfs zo erg dat ik mezelf alleen maar zie weglopen met een kopje koffie.

Dit kopje koffie kan in de praktijk straks dus een pakketje zijn dat wordt gestolen.

Heeft iemand nog tips qua instellingen? Anders gaat hij waarschijnlijk terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vEhUvC8u2U_FIkA3Z6sylrZXRik=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GAEFRHAmtHyiJDjesdiyueKo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WKLbTHGx3pEYackU0Jl16VSWqzs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4DcnR75SuS7iLPz5b8KV4P96.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Jens85 op 20-05-2021 09:49 ]

• Badda-b
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-04-2024
Hoi Jens85,

Ik ervaar dezelfde klachten en ben al een tijdje aan het mailen met eufy support.

Ik heb de Detectie op 'Alleen mensen'' gezet dat zou je kunnen proberen of dat iets helpt. Zie verder mijn ervaringen in :
productreview: eufy Video Doorbell (Battery-Powered) review door Badda-b

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Zelfde probleem hier, opnames beginnen wanneer iemand al bijna weg is. Zelfs voorbijgangers als je het even zo als test instelt dan zie je ze nog net uit beeld lopen. De beeldkwaliteit is ook zeer slecht, het kan wel 2k zijn maar het ziet er uit als YouTube 340p door de lage bitrate. Gezichten zijn een vlek al vanaf 1m afstand. Duurt vaak ook dik 10sec om een live feed op te vragen en er is een constante hapering van zowel geluid als beeld. Ik heb hier eigenlijk niks aan helaas, had ik echt iets anders verwacht aan de hand van veel reviews

[ Voor 5% gewijzigd door NosferatuX op 27-06-2021 22:05 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• Biggtazz
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02-05 08:37
Ik heb de deurbel net en ervaar dit probleem ook. Ik zie dat dit een redelijk oud topic is, maar wellicht is een van jullie inmiddels als achter een oplossing?

Bij mij duurt het ook 5à6 seconden. Dat betekend dat vanwegen de positie van de bel/oprit je achter onze auto langs kan lopen richting de achtertuin, zonder dat het opgemerkt wordt.
Dit was niet helemaal de bedoeling.

• xah5kiDe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19-11 11:34

xah5kiDe

Usernaam=wachtwoord

Het heeft vooral met je telefoon te maken. De app die de melding moet geven is niet voortdurend actief. Energiebesparing uitzetten (batterij optimalisatie) zou verbetering kunnen geven.

Theo

• Biggtazz
Bedankt voor je reactie. Het gaat me ook niet zo zeer om de melding zelf, maar wel om het feit dat ik ook niet in de app terug kan kijken. Zoals TS ook omschrijft begint de opname pas na 5 sec. Bij ons ben je dan dus al in de achtertuin en heeft hij niets geregistreerd.

NB. de bel is wired aangesloten en de router hangt nog geen 2 meter van de deur, dus daar verwacht ik eigenlijk geen bottleneck

[ Voor 19% gewijzigd door Biggtazz op 20-11-2022 13:40 ]

• xah5kiDe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19-11 11:34

xah5kiDe

Usernaam=wachtwoord

Ah ok. Ik had het probleem dat ik op zolder zit een de telefoon pas een melding van aanbellen geeft als de bezorger al wegrijdt 😟
Apparaat is zeker niet perfect. Gebruikt met Wifi fors stroom. Dus ze proberen intelligent te filteren maar zijn daar niet zo best in. Gewoon terugsturen als het je niet bevalt. Gaat ook niet goed komen ben ik bang.

[ Voor 3% gewijzigd door xah5kiDe op 20-11-2022 13:54 ]

Theo

• Biggtazz
Ah ja dat is ook vervelend. Dat gaat hier gelukkig aardig goed.
Tja het lijkt een beetje op een 'jack of all trades'. Hoewel wij de bel aan het stroom hebben, dus energieverbruik hoeft dat geen issue te zijn.

De vraag is dan alleen even welke deurbel dan wel voor ons geschikt is ;)
Ik dacht namelijk dat deze al onze vinkjes had, maar dat blijkt in de praktijk toch anders.
Pagina: 1