Goede morgen iedereen!
Ik heb nu sinds 2 weken een nieuwe pc, ik heb hem zelf gebouwd.
Hier mn lijstje:
Ryzen 7 3700x
Pure base 500DX zwart
Gigabyte AORUS RGB NVMe 512gb m.2 ssd
Asus ROG STRIX B450-F GAMING
Cooler master MWE gold 750 Full modular
Corsair DDR4 Vengeance RGB 2x8GB 3600 geheugen.
En de Corsair DDR4 pro light enhancement K.
Ik heb dit 2 weken geleden bestelt bij Megekko en meteen in elkaar gezet.
Op de 3e dag installeerde ik nieuwe drivers voor op mn gpu(s)
En na dat ik daar klaar mee was viel mn pc ploseling uit. Ik probeerde hem aan te zetten maar het enige wat ik hoorde was 1 korte 'klik' alsof iets word geblokkeerd. Nu heb ik mijn gpu eruit gehaald en gaat mn pc wel aan.
Ik heb nu gevolgens een andere gpu erin gestopt die getest is op een andere pc voor de check of hij het doet, en nu zegt mijn monitor steeds No signal monitor goes in standby mode of sleepmode of powersaving mode etc.
Weet iemand raad? Moet ik een onderdeel terug sturen en weer bestellen? Of HELPPP
Alvast bedankt!
Ik heb nu sinds 2 weken een nieuwe pc, ik heb hem zelf gebouwd.
Hier mn lijstje:
Ryzen 7 3700x
Pure base 500DX zwart
Gigabyte AORUS RGB NVMe 512gb m.2 ssd
Asus ROG STRIX B450-F GAMING
Cooler master MWE gold 750 Full modular
Corsair DDR4 Vengeance RGB 2x8GB 3600 geheugen.
En de Corsair DDR4 pro light enhancement K.
Ik heb dit 2 weken geleden bestelt bij Megekko en meteen in elkaar gezet.
Op de 3e dag installeerde ik nieuwe drivers voor op mn gpu(s)
En na dat ik daar klaar mee was viel mn pc ploseling uit. Ik probeerde hem aan te zetten maar het enige wat ik hoorde was 1 korte 'klik' alsof iets word geblokkeerd. Nu heb ik mijn gpu eruit gehaald en gaat mn pc wel aan.
Ik heb nu gevolgens een andere gpu erin gestopt die getest is op een andere pc voor de check of hij het doet, en nu zegt mijn monitor steeds No signal monitor goes in standby mode of sleepmode of powersaving mode etc.
Weet iemand raad? Moet ik een onderdeel terug sturen en weer bestellen? Of HELPPP
Alvast bedankt!