Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelightning250
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 21-05-2021
Mijn vraag

Is een playstation 5 region locked? Als ik een PS5 koop van Amazon.it (import van Italië). Werkt deze dan perfect in België/Nederland? Kan de taal in Nederlands of Engels gezet worden? Geen probleem met aangekocht games of worden deze automatisch omgezet naar de Italiaanse versie?

Beste antwoord (via Icelightning250 op 20-05-2021 09:07)

• thetrueman2
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:47
Een PS5 is niet region locked en is in te stellen op een taal naar keuze via het instellingenmenu. Bij de eerste start vraagt deze wat de taal e.d. moet zijn.

De Playstation store is altijd in de taal van de regio waar de gebruiker zich op dat moment bevindt (Nederlands). Dit is naar mijn weten niet aan te passen.

De enige beperking van het kopen van een PS5 van Amazon IT is dat dat ding daar dus ook naartoe terug moet als je een probleem met garantie/aftersales hebt.

I can tell by your lack of interest that I was kidding.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• thetrueman2
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:47
Een PS5 is niet region locked en is in te stellen op een taal naar keuze via het instellingenmenu. Bij de eerste start vraagt deze wat de taal e.d. moet zijn.

De Playstation store is altijd in de taal van de regio waar de gebruiker zich op dat moment bevindt (Nederlands). Dit is naar mijn weten niet aan te passen.

De enige beperking van het kopen van een PS5 van Amazon IT is dat dat ding daar dus ook naartoe terug moet als je een probleem met garantie/aftersales hebt.

I can tell by your lack of interest that I was kidding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelightning250
Dus als ik me inlog met mijn playstation account op de italiaanse import ps5 ondervind ik geen enkel probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:17
@Icelightning250 Dat is geen probleem. Wij hebben zelf een PS5 van Amazon.fr en een XSX ook daar vandaan. Beide werken gewoon zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelightning250
Super bedankt! Ik maakte me al zorgen, gezien ik gehoord had dat sommige landen hun games censureren. Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
* offtopic *

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 20-05-2021 11:14 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Pagina: 1