Welke speaker moet ik kiezen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arybyte
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-07-2022
Ik zoek een speaker (het liefst met WiFi) waarmee ik zo via Spotify kan luisteren. Ook het liefst op netstroom.

Ik zoek een?
Speaker met WiFi

Wat is je budget?
<100 eurohet liefst

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om muziek te kunnen luisteren met een goede kwaliteit.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht zelf aan iets van een Google home oid of een sonos sympfonisk omdat die makkelijk te gebruiken zijn met de app.

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:34

CeesKees

I rest my Kees

Goede keuze 👍

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romeo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 11:35
Ik vind de best buy guides van whathifi altijd wel een goed advies geven voor alle budgetten:
https://www.whathifi.com/...-speakers-for-all-budgets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zeker voor de Symfonisk gaan, bijna een steal voor die €100. Ik zou er wel 2 halen, dat geeft echt een prachtig stereobeeld.

[ Voor 34% gewijzigd door EValentino op 19-05-2021 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arybyte
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-07-2022
En is iets van een aux naar Bluetooth ook iets? Ik heb namelijk ook een paar logitech z333, maar Bluetooth is altijd wel een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:47
Een Google Home is een slimme speaker. Dus daar is veel van het budget gestoken in het slimme gedeelte in plaats van geluidskwaliteit. Een sympfonisk is op zich degelijk, maar wel een persoonlijke keuze qua design, ook is het niet portable.

Wat heb je zelf al gevonden? Je zou ook kunnen kijken naar een Bose soundlink revolve of iets in die richting.
Daar komt prachtig geluid uit.
V&A aangeboden: Bose SoundLink Revolve Zwart
Pagina: 1