Artikel opnieuw aanbieden

Pagina: 1
Acties:
  • 591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 22:44
Hoi geachte moderators,

ik heb men RTX3070 via veiling te koop gezet , nu zijn er 2 leukerds die de prijs omhoog gedreven hebben tot 1980 euro ( V&A aangeboden: Zotac Gaming GeForce RTX 3070 Twin Edge OC )

Leuk bedrag maar dat ga ik nooit zien op men bankrekening natuurlijk...

Ik heb nu ook geen idee meer wie wel terecht heeft geboden om de kaart in zen game setup te steken.

Wat is volgens jullie het beste idee, opnieuw te koop aanbieden ( als dat niet tegen de regels des huize is) of kunnen de fun bieders verwijderd worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik heb een hoop biedingen verwijderd maar ik heb natuurlijk ook geen idee wie wel/niet serieus is (de oorspronkelijk hoogste bieder (€1880,- zoiets) heb ik een DM gestuurd dat als ie serieus is jou een DM kan sturen en anders op moet houden met dat kleutergedrag).

Wat mij betreft stuur je degene met het hoogste bod een DM of ie het serieus bedoelt en echt wilt kopen. Zo nee, laat het even weten dan geef ik die persoon ook nog een waarschuwing.

Mocht ie dus niet verkocht worden voor het bedrag waar ie nu voor staat plaats je de advertentie maar opnieuw (normaal is dat pas na 1 week toegestaan maar dankzij de kleuters die het verpesten maken we nu een uitzondering).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrpandie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 22:44
Toppie, alvast bedankt. Maar ik moet het einde van de veiling afwachten correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:41
Nee, op Tweakers zijn veilingen vrij spel.

Je mag de veiling:
- Zonder reden stopzetten
- Af laten lopen, het hoogste bod negeren en toch niet verkopen (of opnieuw aanbieden)
- afwachten tot hij afloopt en verkopen
- Niet wachten tot hij afloopt en nu al verkopen

Voor een veiling zijn er nul verplichtingen, dus je mag alles doen. Voor verkopers erg handig, voor kopers wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:11
Maar, @FlipFluitketel puur vraagje:
Als het nul verplichtingen heeft, dan is dat toch van beide kanten?
Bieders mogen dan ook zeggen ik zie alsnog van de aankoop af?

(Maakt het wel nutteloos, want je irriteert er andere mensen wel mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
99ruud99 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 07:55:
Maar, @FlipFluitketel puur vraagje:
Als het nul verplichtingen heeft, dan is dat toch van beide kanten?
Bieders mogen dan ook zeggen ik zie alsnog van de aankoop af?

(Maakt het wel nutteloos, want je irriteert er andere mensen wel mee).
Wat @Flapperbol zegt klopt, veilingen zijn niet bindend (dus voor zowel koper als verkoper).

Die onzinbiedingen hebben daar niets mee te maken, dat is een kwestie van fatsoen wat sommige mensen niet (of in mindere mate) hebben.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.