Onjuiste/tegenstrijdige bewering in artikel Doktr-dienst?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:42

kodak

FP ProMod
Topicstarter
@Olaf stelt in zijn artikel over de Doktr-dienst dat deelnemende artsen geen medicijnen mogen voorschrijven. Ik vraag me af waarop die bewering gebaseerd is. Zoals @geo911 laat weten staat er in de faq dat er bij uitzonderingen geen medicijnen voorgeschreven zouden worden.
Deelnemende artsen kunnen adviezen geven en gebruikers doorverwijzen, maar ze mogen geen medicijnen voorschrijven.
nieuws: Proximus introduceert Doktr-dienst voor huisartsconsultaties via app

Reactie geo911:
geo911 in 'nieuws: Proximus introduceert Doktr-dienst voor huisartsconsultati...

Faq: Kan ik voorschriften en doktersattesten krijgen via de app?
https://www.proximus.be/d...t-werkt.html#/section-faq

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb het bericht aangepast met een update in de titel en onder het bericht om de aanvulling te benadrukken: nieuws: Proximus introduceert Doktr-dienst voor huisartsconsultaties via app ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:42

kodak

FP ProMod
Topicstarter
Het kon natuurlijk ook zijn dat de faq in de tussentijd was aangepast of er ergens anders tegenstrijdige of onduidelijke informatie stond. Vandaar ook mijn vraag waarop het gebaseerd was. De update maakt een verder antwoord hier niet zo relevant meer omdat nu duidelijk is wat de situatie tijdens de update is, terwijl het het aanvankelijk alsnog zonder medicijnen uitschreven kon zijn.