Booking en Exprort extra velden in Excel

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcu087
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 25-04-2023
Mijn vraag
Ik wil een veld toevoegen die ook in de export van de order te zien is.

Relevante software en hardware die ik gebruik.
WooCommerce Orders and Products Export - MR

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb al gevraagd bij woocommerce zelf, maar die komen niet met een oplosing.

Nog even wat ik wil:
Ik wil van een boeking weten alle gegevens plus nog een keer deelnemers met geboortedatum die een reis boeken. En dat moet in een exel bestand komen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:54

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

marcu087 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:26:
Heb al gevraagd bij woocommerce zelf, maar die komen niet met een oplosing.
Is het überhaupt van WooCommerce zelf of een 3rd party plugin? Want als je 't mij vraagt is 't van "MakeRise"? Die heeft hier een contactformulier staan en heeft een Twitter account; misschien eens rechtstreeks benaderen?

Los daarvan hebben we 't in Softwareontwikkeling over zélf programmeren; dat je misschien niet heel WooCommerce gaat lopen (na)bouwen of die plugin is tot daar aan toe, maar wat heb je zélf al ondernomen om je probleem op te lossen behalve het bij WooCommerce (en hier) vragen?

Zoals je in onze Quickstart kunt lezen verwachten we hier wel wat meer eigen inzet. Open gerust een nieuw topic, je bent van harte welkom, maar hou dan wel even voorgenoemde quickstart in je achterhoofd als je je nieuwe topic typt.

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 19-05-2021 16:51 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.