Al bijna vier jaar ben ik de tevreden eigenaar van een 55inch B6 OLED van LG. In de afgelopen maanden zijn er echter vreemde lijnen/vlakken aan het ontstaan, voornamelijk bij rode kleuren. De gradients in de kleuren lijken niet meer soepel te lopen maar met duidelijke lijnen. Eerst dacht ik dat het aan de kwaliteit van de bron lag (Netflix) maar ook met andere bronnen was er dat probleem. Het is voornamelijk bij rode kleuren zoals hieronder te zien, maar ook gezichten hebben bijvoorbeeld het probleem. Met het blote oog is het probleem erger dan ik op de foto kon krijgen.
Heb al met instellingen lopen spelen maar nog niet gelukt om het weg te krijgen. Iemand enig idee waardoor dit komt? Misschien beeld ik het mij in, maar het lijkt erger te worden de afgelopen weken.
Twee jaar geleden is al eens het paneel vervangen door LG onder garantie omdat de linker- en rechterhelft van de televisie een verschillende helderheid hadden.
Bedankt!
Heb al met instellingen lopen spelen maar nog niet gelukt om het weg te krijgen. Iemand enig idee waardoor dit komt? Misschien beeld ik het mij in, maar het lijkt erger te worden de afgelopen weken.
Twee jaar geleden is al eens het paneel vervangen door LG onder garantie omdat de linker- en rechterhelft van de televisie een verschillende helderheid hadden.
Bedankt!
:strip_exif()/f/image/OfdJT3BmK5p5qabuDbBPdXxB.jpg?f=fotoalbum_large)