Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Krups XN110 snoer vervangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bouke1955
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 06-06 13:46
Mijn vraag: ik heb een Krups XN110 nespresso machine en wil het snoer vervangen door een krulsnoer. Heeft iemand een beschrijving hoe ik de machine moet openen om bij het snoer te komen?
In de onderkant zitten wel 2 schroeven maar als ik deze losdraai dan komen de zijkanten los maar ik kan nog steeds niet bij de onderkant komen om het snoer te vervangen.
De aansluiting van het snoer zit in het ronde gedeelte maar hoe krijg ik daar de bodemplaat af.

gen.

[Voor 6% gewijzigd door Bouke1955 op 19-05-2021 12:05]

Alle reacties

• chucky666
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik denk dat er onder die 4 rubbers pootjes ook schroeven zitten.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• TMDC
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16:57
Grote kans dat er onder de rubberen voetjes in de hoeken ook nog schroeven zitten.

• Bouke1955
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 06-06 13:46
Ondertussen gelukt met behulp van een kennis die iets meer zicht heeft op het demonteren van huishoudelijke apparaten.
Beide schroeven loshalen en dan kan de buitenkant eraf geschoven worden. En dan aan de andere kant de bovenkant van de aansluiting voor het waterreservoir eraf wippen. En daarna weer via een klik constructie de voorkant van het apparaat eraf halen waarna de hele constructie open ligt en het snoer vervangen kan worden. Volgens de kennis moet in Europa volgens de CE-regels van ieder elektrisch apparaat het snoer vervangen kunnen worden. Maar bij het ene toestel is het iets duidelijker dan bij een andere en je moet even uitzoeken waar je moet klikken en drukken.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True