Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dank voor je feedback. In samenwerking met Hisense is deze winactie opgezet. Wij hebben nooit de intentie gehad (en deze intentie zullen we ook nooit hebben) om de tweakers community op te roepen tot 'illegale' activiteiten. Ik begrijp uit jouw reactie dat dit wel zo op jou is overgekomen. Dat vinden we jammer om te horen. We kunnen ons voorstellen dat jij dit gevoel hebt gekregen n.a.v. de volgende zin in het artikel: "Wie weet ga je speciaal voor het aankomende EK je tuin, dakterras, schuur of woonkamer helemaal verbouwen zodat iedereen alleen nog bij jou naar voetbal wil kijken." We hebben aan het artikel toegevoegd dat dit uiteraard alleen mogelijk is binnen de dan geldende coronamaatregelen.dragonhaertt schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:59:
Hele rare reclame gespot op de FP.
Aandringen tot uitnodigen van vrienden in corona tijd, tegen de corona regels in, is echt not done.
Naast het feit dat dit een heel treurige 'actie' is met minimale beloning, klinkt dit ook als het aanmoedigen van 'illegale' activiteiten, wat volgens mij niet volgens het tweakers beleid is.
Om daarnaast te reageren op het feit dat je dit een treurige actie vindt, Hisense heeft inmiddels de volgende reactie geplaatst onder het artikel:
Het klopt inderdaad dat de actievoorwaarden uitgebreider zijn dan normaal gesproken het geval is bij een actie. Dit is zo gepubliceerd, omdat we graag transparant communiceren over de voorwaarden waaraan voldaan moet worden. Dit om deelnemers achteraf niet blij te maken met een dode mus, omdat de ruimte er wellicht niet is.
Daarnaast hebben we meegelezen met de comments en naar jullie geluisterd. Daarom hebben we besloten de incentive uit te bereiden en ontvangt de winnaar, die uit de hoge hoed naar voren komt, de Hisense 55U8QF twv €999,-.
Worden voorgaande acties niet geëvalueerd en de feedback die daaruit naar voren komt meegenomen met nieuwe acties zoals deze? Ik kan me namelijk meerdere acties herinneren (zoals deze) waarbij jullie zijn teruggekomen op de prijs of dat er veel commentaar was vanuit de community op de prijs/effort verhouding. Krijg het idee dat Tweakers zich vaker aan dezelfde steen stoot.iloste schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:49:
[...]
Het klopt inderdaad dat de actievoorwaarden uitgebreider zijn dan normaal gesproken het geval is bij een actie. Dit is zo gepubliceerd, omdat we graag transparant communiceren over de voorwaarden waaraan voldaan moet worden. Dit om deelnemers achteraf niet blij te maken met een dode mus, omdat de ruimte er wellicht niet is.
Daarnaast hebben we meegelezen met de comments en naar jullie geluisterd. Daarom hebben we besloten de incentive uit te bereiden en ontvangt de winnaar, die uit de hoge hoed naar voren komt, de Hisense 55U8QF twv €999,-.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Sorry maar als je zo'n actie van tevoren doorgenomen had, had er op z'n minst op 1 plek een belletje moeten gaan rinkelen dat iedereen+coronamaatregelen geen handige combinatie is.iloste schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:49:
[...]
Dank voor je feedback. In samenwerking met Hisense is deze winactie opgezet. Wij hebben nooit de intentie gehad (en deze intentie zullen we ook nooit hebben) om de tweakers community op te roepen tot 'illegale' activiteiten. Ik begrijp uit jouw reactie dat dit wel zo op jou is overgekomen. Dat vinden we jammer om te horen. We kunnen ons voorstellen dat jij dit gevoel hebt gekregen n.a.v. de volgende zin in het artikel: "Wie weet ga je speciaal voor het aankomende EK je tuin, dakterras, schuur of woonkamer helemaal verbouwen zodat iedereen alleen nog bij jou naar voetbal wil kijken." We hebben aan het artikel toegevoegd dat dit uiteraard alleen mogelijk is binnen de dan geldende coronamaatregelen.
Verder is het jeukveroorzakend, de arrogantie dat je zijn gevoel jammer vindt wat hij kreeg (aka het is zijn schuld

Tof dat het aangepast wordt, sowieso. Toffer was geweest als Tweakers Hisense al bij de eerste kladversie van deze advertorial had geclapt omdat de balans dúidelijk zoek was in de verhouding van moeite die je erin moet steken vs reward voor al je efforts, plus de altijd geldende voorwaarden richting de fabrikant waar je aan moet voldoen door niet eens in de richting van de TV te ademen, omdat je anders met een schadepost zit die je nooit kan voldoen met de verkoop van een simpele bean bag. Schiet mij maar lek, maar een kritische blik richting het eigen handelen is nooit verkeerd. Been there.Om daarnaast te reageren op het feit dat je dit een treurige actie vindt, Hisense heeft inmiddels de volgende reactie geplaatst onder het artikel:
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Bedankt voor de inhoudelijke reactie.iloste schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:49:toon volledige bericht
[...]
Dank voor je feedback. In samenwerking met Hisense is deze winactie opgezet. Wij hebben nooit de intentie gehad (en deze intentie zullen we ook nooit hebben) om de tweakers community op te roepen tot 'illegale' activiteiten. Ik begrijp uit jouw reactie dat dit wel zo op jou is overgekomen. Dat vinden we jammer om te horen. We kunnen ons voorstellen dat jij dit gevoel hebt gekregen n.a.v. de volgende zin in het artikel: "Wie weet ga je speciaal voor het aankomende EK je tuin, dakterras, schuur of woonkamer helemaal verbouwen zodat iedereen alleen nog bij jou naar voetbal wil kijken." We hebben aan het artikel toegevoegd dat dit uiteraard alleen mogelijk is binnen de dan geldende coronamaatregelen.
Om daarnaast te reageren op het feit dat je dit een treurige actie vindt, Hisense heeft inmiddels de volgende reactie geplaatst onder het artikel:
Ik viel vooral over de zin "Vervolgens kun je samen met een, twee, drie of vier vrienden..."
Ik zie dat daar nu een errata gedaan is, en dat er "afhankelijk van de dan geldende corona regels" bij gezet is. Dit lijkt me een heel verstandige wijziging.
Wat betreft de kwaliteit van de actie:
Ik sluit me wel aan bij de hierboven genoemde punten, dat dit eigenlijk nooit door een eerste review heen had mogen komen, zeker gezien de eerdere acties die vergelijkbare reacties hebben opgeroepen.
Nu is dat wel een stuk beter beloond, maar het zet wel een hele slechte eerste toon. Als er nu ineens een betere prijs vanaf kan, dan had dat initieel ook wel gekund toch? Of is het een kwestie van je publiek verkeerd inschatten en hopen dat je wegkomt met een zo goedkoop mogelijk marketing plan?
Daarnaast zou ik zelf, zeker in deze tijd, zeker geen cameraploeg over de vloer willen. Een week testen en dan een review schrijven zou ik wel overwegen, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur en behoeft verder geen discussie.
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Niet alleen bij hem maar ook bij heel veel anderen. Dat is gewoon stom gecommuniceerd. Het staat er toch duidelijk.k begrijp uit jouw reactie dat dit wel zo op jou is overgekomen. Dat vinden we jammer om te horen. We kunnen ons voorstellen dat jij dit gevoel hebt gekregen n.a.v. de volgende zin in het artikel: "Wie weet ga je speciaal voor het aankomende EK je tuin, dakterras, schuur of woonkamer helemaal verbouwen zodat iedereen alleen nog bij jou naar voetbal wil kijken."
[ Voor 63% gewijzigd door CyberMania op 19-05-2021 19:10 ]
Ik las vanmorgen met een schuin oog de comments tijdens het ochtend kopje kovvie en dacht... “ze hebben wel een punt maja het is een actie die niet uitzonderlijk opgezet is.”.
Maar dan toch een rectificatie van beide partijen!
Top!
FreeReef.nl