Als ik wil zoeken in een topic naar de berichten van een poster met een spatie in de gebruikersnaam dan krijg ik de melding dat er alle gebruikers ongeldig zijn:
Moet ik iets anders ingeven dan alleen de gebruikersnaam? Ik heb al geprobeerd om er aanhalingstekens omheen te zetten, maar dat werkt niet. Idem voor blokhaken of de [~Nico Klus] notatie.
Je kan volgens mij ook niet zoeken naar meerdere gebruikers tegelijk; als ik zoek op "user1 user2" (zonder aanhalingstekens) dan komt dezelfde foutmelding ook al kan je wel zonder problemen apart zoeken op "user1" en "user2".
Maar deze gebruiker bestaat echt en post ook. Bijvoorbeeld in het topic Nieuws: Zonnepanelen en de btw staat er een bericht van deze gebruiker, gepost op 19 mei 2021 om 00:17. Als je in dit topic zoekt met "Dit Topic (poster)" kan je die dus niet vinden.Ongeldige invoer
Alle opgegeven gebruikers zijn ongeldig `Nico Klus`
(interne identificatie: topic::get_messages::users_invalid)
Moet ik iets anders ingeven dan alleen de gebruikersnaam? Ik heb al geprobeerd om er aanhalingstekens omheen te zetten, maar dat werkt niet. Idem voor blokhaken of de [~Nico Klus] notatie.
Je kan volgens mij ook niet zoeken naar meerdere gebruikers tegelijk; als ik zoek op "user1 user2" (zonder aanhalingstekens) dan komt dezelfde foutmelding ook al kan je wel zonder problemen apart zoeken op "user1" en "user2".