HI allemaal,
In mijn nieuwe huis komt deze kabel omhoog zonder ISRA punt afmontage. Er zat volgens mij een 'wanddoos' op voorheen, maar die is iig tijdens de verbouwing verloren gegaan...
Ik wil kabel internet afsluiten ipv mijn huidige COAX.
De handleiding van bijv. Online.nl stelt dat er een monteur moet langskomen als je geen standaard ISRA hebt, maar dat lijkt me een beetje overdreven (duur) voor het vastschroeven van aders. Ik ben best handig met dit soort dingen.
Via wat gegoogle ben ik erachter dat mijn kabel een STAPN 68 kabel is.
Daar moet dus een RJ11 kabel op. Voor zover ik weet zitten daar 4 aders in.
Hoe kan ik het beste de STAPN 68 kabel afmonteren zodat ik er een RJ11 kabel in kan stoppen richting het modem?
Ik heb gezocht op het forum, maar geen antwoord gevonden voor mijn situatie.
In mijn nieuwe huis komt deze kabel omhoog zonder ISRA punt afmontage. Er zat volgens mij een 'wanddoos' op voorheen, maar die is iig tijdens de verbouwing verloren gegaan...
![]() | ![]() |
Ik wil kabel internet afsluiten ipv mijn huidige COAX.
De handleiding van bijv. Online.nl stelt dat er een monteur moet langskomen als je geen standaard ISRA hebt, maar dat lijkt me een beetje overdreven (duur) voor het vastschroeven van aders. Ik ben best handig met dit soort dingen.
Via wat gegoogle ben ik erachter dat mijn kabel een STAPN 68 kabel is.
Daar moet dus een RJ11 kabel op. Voor zover ik weet zitten daar 4 aders in.
Hoe kan ik het beste de STAPN 68 kabel afmonteren zodat ik er een RJ11 kabel in kan stoppen richting het modem?