Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Ik zoek een?
Aangezien meer en meer opdrachtgevers overstappen naar het vooraf versturen van CMR'S naar, ben ik opzoek naar een aantal mobiele printer op accu basis. Hiermee kunnen we de efficiëntie en het voorkomen van fouten verminderen.

Wat is je budget?
Aangezien het om meerdere printers gaat zit het budget per printer rond de 220 ex BTW

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren Mij gaat het meer om de praktijk ervaring. Ben ook wel voor een proefje om 2 te kopen en die als test neer te zetten en kijken welke het best presteert

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het product word gebruikt in de vrachtwagen in combinatie met een smartphone. (OnePlus North)
Iedereen krijgt een opdracht binnen via de mobiele boordcomputer (de smartphone) en daarin zit de opdracht. Deze opdracht word gewoon geopend met adobe reader op de telefoon waarna er doorgelinkt kan worden naar app.

Ik hoor het graag

Johann Sebastian Bach

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Ja precies, dat. Je loopt lang genoeg mee om te weten dat eigen inzet verplicht. Aldus, wat heb je zelf zoal gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:28
ik snap echt niks van je post @Anoniem: 37297 . Wat is een CMR? Waar wil je het gebruiken en wat voor stroomvoorziening / andere dingen zijn er aanwezig? Hoeveel ruimte mag het innemen? Moet het zwart/wit of kleur? Meerdere pagina's , gewoon A4 of anders etc etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een CMR is een vrachtbrief gok ik.
Mobiele printers....ik hoop voor je dat ze nog bestaan. Zal dan vermoedelijk inkjet zijn, laser is wat bulky lijkt me.
Wat het ook wordt (als het al een haalbare kaart is): zorg dat je chauffeurs ook extra cartridges bij hebben. Je zult bij de grens tussen Rusland en Polen staan en niet kunnen printen....

Persoonlijk lijkt me dit trouwens een idee wat ook anders opgelost moet kunnen worden. Kan het ook zonder fysiek papier bijvoorbeeld?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
The Eagle schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:16:
Een CMR is een vrachtbrief gok ik.
Mobiele printers....ik hoop voor je dat ze nog bestaan. Zal dan vermoedelijk inkjet zijn, laser is wat bulky lijkt me.
Wat het ook wordt (als het al een haalbare kaart is): zorg dat je chauffeurs ook extra cartridges bij hebben. Je zult bij de grens tussen Rusland en Polen staan en niet kunnen printen....

Persoonlijk lijkt me dit trouwens een idee wat ook anders opgelost moet kunnen worden. Kan het ook zonder fysiek papier bijvoorbeeld?
Hoe graag ik ook zou willen. Maar een vrachtbrief mag internationaal niet digitaal. Dit moeten gewoon papieren zijn. Ik probeer zoveel mogelijk digitaal te werken maar douane papieren dienen uitgeprint te worden. En soms krijgen ze een trailer in de haven mee en dan is er geen kantoor waar ze liggen en moeten ze zelf uitprinten.

@br00ky uiteraard zelf onderzoek gedaan en wel wat gevonden maar was benieuwd of er mensen zijn die onderweg moeten printen en zo'n ding hebben. Dus dit was de inzet.
Maar deze is gevonden: HP Officejet 200 - Draagbare printer. Welke in de richting komt....

@Fr33z
Stroomvoorziening is een gewoon 230 aansluiting maar dit word ook gebruikt voor tv en magnetron etc. Dus vandaar de eis dat het op accu kan zodat eventueel onderweg kan worden opgeladen.
Afmetingen: eigenlijk zo compact mogelijk
Het moet kleur en zwart, wit vanwege logo's en stempels

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:28
1 minuut googelen geeft met dit soort oplossingen:
https://www.logistiekconc...printer-canon-pixma-tr150

is toch simpel --> kopen, testen --> beslissen of je er meer wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15:17
Dag Bach,

Zelf ben ik ook ondernemer en onlangs met een soortgelijke casus bezig geweest. Deze mensen. Kunnen je ongetwijfeld verder helpen met jouw uitdaging. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Generaal Pep op 19-05-2021 16:22 ]

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:51
Een snelle zoektocht geeft niet gek veel resultaten:
  • Epson Workforce WF-110W
  • HP OfficeJet 200 Mobile Printer (of HP OfficeJet 250 Mobile Printer als je ook wilt scannen/kopiëren)
  • Canon PIXMA TR150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat je ook doet, ga iig niet voor thermal printers. Die zie je veel in het portable segment, maar daar heb je speciaal papier voor nodig.

Having said that: ik zou ook zeker kijken hoeveel ruimte ik maximaal beschikbaar had in een vrachtauto. Als jij een compacte monochrome laserprinter kwijt kunt heb je veel meer keuze. En die dingen zijn echt niet meer zo bulky als vroeger.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Generaal Pep schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:00:
Dag Bach,

Zelf ben ik ook ondernemer en onlangs met een soortgelijke casus bezig geweest. Deze mensen. Kunnen je ongetwijfeld verder helpen met jouw uitdaging. ;)
Vooraf ingevulde CMR door middel van een programma is uiteraard geregeld. Nu is het de taak om dit goed over te laten komen.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15:17
J.S. Bach schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:51:
[...]

Vooraf ingevulde CMR door middel van een programma is uiteraard geregeld. Nu is het de taak om dit goed over te laten komen.
Daar zijn die mensen ook goed in ;)

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Topicstarter
Bedankt het is opgelost. Een aantal antwoorden waren zinvol

Johann Sebastian Bach