Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iCloud sleutelhanger wachtwoorden terugvinden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redondo76
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 12-06 01:50
Toen ik zojuist op mijn iPad uitlogde met mijn Apple ID, vergat ik om Sleutelhanger groen te maken en dus werden de wachtwoorden niet ‘meegenomen’.
Ik wilde op mijn iPad inloggen met een ander Apple ID. Toen ik weer terug ging naar mijn eerste Apple ID, tsja die wachtwoorden ontbraken uiteraard.
Is het mogelijk om de wachtwoorden terug te krijgen?

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13-06 18:29

SuBBaSS

-has Ryzen

Als je niet toevallig met de sleutelhanger ingeschakeld op een ander apple device bent ingelogd is het jammer maar helaas. :(

Gaslighting is a form of psychological manipulation in which a person or a group covertly sows seeds of doubt in a targeted individual or group, making them question their own memory, perception, or judgement..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redondo76
SuBBaSS schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:41:
Als je niet toevallig met de sleutelhanger ingeschakeld op een ander apple device bent ingelogd is het jammer maar helaas. :(
Op een ander apple device ben ik ingelogd (met hetzelfde Apple ID) en sleutelhanger is ingeschakeld.
Het vreemde is dat als ik bij wachtwoorden kijk op het andere device, ik andere wachtwoorden krijg te zien.

[Voor 17% gewijzigd door Redondo76 op 18-05-2021 21:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13-06 18:29

SuBBaSS

-has Ryzen

Nog een keer uit- en aanzetten (~de sleutelhanger)?
Dat zou hem in ieder geval niet mogen overschrijven.

Bij 'gauthoriseerde apparaten' zou hij ze dan moeten syncen tussen deze.
Maar of voor die authorisatie nou nog een extra actie nodig is weet ik niet...
Heb zelf 2fa ingeschakeld, dat adviseert apple zelf ook al een tijdje. Heb jij die ingeschakeld?

Heb zelf even op mijn iphone met ios 14.4.2 gekeken bij die sleutelhanger instellingen.

Gaslighting is a form of psychological manipulation in which a person or a group covertly sows seeds of doubt in a targeted individual or group, making them question their own memory, perception, or judgement..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redondo76
Sleutelhanger uit en aan gezet.
2fa is ingeschakeld.

Voorlopig geen wachtwoorden terug.

[Voor 26% gewijzigd door Redondo76 op 18-05-2021 22:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online

Geronimous

Moderator Spielerij
Redondo76 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:45:
[...]

Op een ander apple device ben ik ingelogd (met hetzelfde Apple ID) en sleutelhanger is ingeschakeld.
Het vreemde is dat als ik bij wachtwoorden kijk op het andere device, ik andere wachtwoorden krijg te zien.
Ik zou dat even in de gaten houden als je je nog eens op een ander apparaat inlogt met dat 1e Apple ID: als die synchronisatie niet werkt moet je je Sleutelhanger wissen of wellicht mogelijk door Apple Support laten resetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redondo76
Geronimous schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:48:
[...]

Ik zou dat even in de gaten houden als je je nog eens op een ander apparaat inlogt met dat 1e Apple ID: als die synchronisatie niet werkt moet je je Sleutelhanger wissen of wellicht mogelijk door Apple Support laten resetten.
Bedankt voor de info.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True