Koeling van videogeheugen

Pagina: 1
Acties:

• BB-2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-07-2021
Wie weet waar je koelelementen voor het video geheugen kunt krijgen ? en nou we toch bezig zijn, wie heeft er ervaring mee? Is het de moeite van het plaatsen waard ?

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

kan je wel bij verschillende koeltroep sites halen... als je searched vind je der wel een paar

en verschijnt het nooit zo heel veel nu te hebben... paar MHZtjes winst ofzo

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

1. leuke sinks
2. AS Epoxy

heeft bij mijn radeon wel iets geholpen.. jammmer dat die een tijd nadat die sinks erop zaten raar ging doen en hij na een tijdje helemaal kapot was..

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:23

Wildfire

Joy to the world!

Bijvoorbeeld www.oc-shop.nl

Koop Arctic Silver Thermal Adhesive en wat geheugensinkjes... is bij hun als een pakket te koop.

Voorzichtig zijn met het Arctic Silver, als het contact maakt met de pootjes van je geheugenchips dan zijn ze finito... :)

Het gaf mij een paar mhz winst... zodoende kon ik mooi van 333 naar 400... >:)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 02:10
zijn er ook kopere heatsinks voor je mem?

iRacing Profiel

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Ik heb gewoon heatsinks uit een voeding gesloopt (samen met de 80mm fan) en een oude 486 heatsink gebruikt. Dat spul met Bisonkit Secondelijm en AS II op de heatsinks geplakt.

Kijk wel dat je het lang genoeg samenhoudt zodat het zeker vastzit: bij mij donderden ze er weer af bij het installeren van de kaart. |:(

• BB-2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-07-2021
Dat is nu een punt waar ik ff mee zat.. is het verstandig om met bizonkit die headsinks te bevestigen op je geheugen :?
Of is er zoiets als speciale tape of i.d. wat beter is.. ik kan me voorstellen dat die lijm als een isolator werkt..
Pagina: 1