Vraag

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik zoek een?
Niet al te grote (+/- max 165mm) android telefoon die 6 of 8 gb werkgeheugen heeft en een opslag van 128gb. Ook moet deze uitbreidbaar zijn dmv een Micro sd kaart. NFC is ook een must!! 5G daarentegen is niet nodig.

Wat is je budget?
Budget is tot €400

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Een goede camera is een must! Hoeft geen "top of the range" te zijn, maar de foto's moeten niet "nep" ogen en scherp zijn. Ook doe ik betalingen via NFC, gebruik hem op het werk waar wel eens iets tegen de telefoon aan kan komen, dus hoeft niet volledig van glas te zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kom van een Motorola G6 plus en die sloot behoorlijk aan bij mijn eisen destijds. Ook vind ik de Motorola erg fijn werken, zijn relatief goedkoop en kunnen een stootje hebben.
waar ik zelf op uitkwam (en weer vanaf zag):

-Motorola G 5G plus (te groot en te zwaar en update beleid)
-Realme 7 pro (camera schijnt niet al te best te zijn)\
-Oppo A94 5g (eigen skin is volgens de reviews niet fijn)
-Alle Samsung en Apple toestellen, heb ze gehad en ben er klaar mee..

Welke vragen heb je hier nog over?

Heeft iemand andere opties? Een telefoon die zeker niet te groot is, goede camera(!!) genoeg opslag en een kale android met goed update beleid!

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:11
Xiaomi al bekeken? Dat is het enige merk in jou prijsklasse die toestellen heeft die aan je eisen voldoen kunnen, de rest heb je al afgeserveerd.
Bevalt dit merk ook niet, moet je je eisen en wensen of budget bijstellen en een OnePlus 8t bijvoorbeeld overwegen.

• pilskes
  • Niet online
En als het budget iets omhoog zou gaan?

Ik zie dat de Oneplus 8T geen uitbreidbaar geheugen heeft, anders was dit zeker wel een optie!

[ Voor 5% gewijzigd door pilskes op 19-05-2021 21:22 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:11
pilskes schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:21:
En als het budget iets omhoog zou gaan?

Ik zie dat de Oneplus 8T geen uitbreidbaar geheugen heeft, anders was dit zeker wel een optie!
En zou je zonder SD kunnen met meer opslag en een cloud koppeling?

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
al eens gekeken naar de modellen van Nokia?
Bijv. de Nokia X20

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:26

Nibbz

Postmaster General

Net over de grens kun je een Pixel 4a krijgen, past goed binnen je budget. En kwa camera's ga je denk ik geen betere vinden.

https://www.mediamarkt.de...ack-dual-sim-2680264.html

13:37

• JDV808
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16:26
Ik ben zelf een erg grote fan van de Xiaomi toestellen, zijn kwalitatief erg degelijk en bieden erg veel voor wat ze kosten. Binnen de 400 euro zou ik dan ook voor de Xiaomi mi 11 lite 5G kiezen. Voldoet volgens mij aan al je gestelde eisen en dat ook nog binnen het budget.

[ Voor 2% gewijzigd door JDV808 op 20-05-2021 13:56 . Reden: foutje ]

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:08
Nibbz schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:31:
Net over de grens kun je een Pixel 4a krijgen, past goed binnen je budget. En kwa camera's ga je denk ik geen betere vinden.

https://www.mediamarkt.de...ack-dual-sim-2680264.html
Alleen geen uitbreidbaar geheugen.

Home Assistant configuratie

• pilskes
  • Niet online
Nou, afgelopen vrijdag de knoop doorgehakt en toch een Realme 7 pro besteld. Aangezien de prijs nu bij Belsimpel erg aantrekkelijk was en mijn huidge telefoon steeds vaker begon te haperen, toch maar gekozen voor in mijn ogen de beste optie.

Eerste indrukken na een dag of 5:
-snel!!
-camera is meer dan prima
-aanpasbaar aan eigen voorkeur
-opladen gaat echt bizar snel
-afmetingen zijn prima, wel iets zwaarder dan vorige telefoon(accu)

Voor dit geld een prima telefoon, eerlijk gezegd geen idee wat een Samsung S21 of een Iphone 12 meerwaarde zou hebben voor mij.
Pagina: 1