Ik zoek een?
Niet al te grote (+/- max 165mm) android telefoon die 6 of 8 gb werkgeheugen heeft en een opslag van 128gb. Ook moet deze uitbreidbaar zijn dmv een Micro sd kaart. NFC is ook een must!! 5G daarentegen is niet nodig.
Wat is je budget?
Budget is tot €400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Een goede camera is een must! Hoeft geen "top of the range" te zijn, maar de foto's moeten niet "nep" ogen en scherp zijn. Ook doe ik betalingen via NFC, gebruik hem op het werk waar wel eens iets tegen de telefoon aan kan komen, dus hoeft niet volledig van glas te zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kom van een Motorola G6 plus en die sloot behoorlijk aan bij mijn eisen destijds. Ook vind ik de Motorola erg fijn werken, zijn relatief goedkoop en kunnen een stootje hebben.
waar ik zelf op uitkwam (en weer vanaf zag):
-Motorola G 5G plus (te groot en te zwaar en update beleid)
-Realme 7 pro (camera schijnt niet al te best te zijn)\
-Oppo A94 5g (eigen skin is volgens de reviews niet fijn)
-Alle Samsung en Apple toestellen, heb ze gehad en ben er klaar mee..
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand andere opties? Een telefoon die zeker niet te groot is, goede camera(!!) genoeg opslag en een kale android met goed update beleid!
Niet al te grote (+/- max 165mm) android telefoon die 6 of 8 gb werkgeheugen heeft en een opslag van 128gb. Ook moet deze uitbreidbaar zijn dmv een Micro sd kaart. NFC is ook een must!! 5G daarentegen is niet nodig.
Wat is je budget?
Budget is tot €400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Een goede camera is een must! Hoeft geen "top of the range" te zijn, maar de foto's moeten niet "nep" ogen en scherp zijn. Ook doe ik betalingen via NFC, gebruik hem op het werk waar wel eens iets tegen de telefoon aan kan komen, dus hoeft niet volledig van glas te zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kom van een Motorola G6 plus en die sloot behoorlijk aan bij mijn eisen destijds. Ook vind ik de Motorola erg fijn werken, zijn relatief goedkoop en kunnen een stootje hebben.
waar ik zelf op uitkwam (en weer vanaf zag):
-Motorola G 5G plus (te groot en te zwaar en update beleid)
-Realme 7 pro (camera schijnt niet al te best te zijn)\
-Oppo A94 5g (eigen skin is volgens de reviews niet fijn)
-Alle Samsung en Apple toestellen, heb ze gehad en ben er klaar mee..
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft iemand andere opties? Een telefoon die zeker niet te groot is, goede camera(!!) genoeg opslag en een kale android met goed update beleid!