Budget racestuur gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooloo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-12-2022
Hai.

Ik ben opzoek naar een Racestuur voor de PC, niet echt eisen maar ik wil gewoon een chille race sessie kunnen zetten op bijv. Forza horizon 4 of gta v. Budget ligt rond de 60 en nieuw of 2e hands maakt mij niet uit.

Heb zelf al wat research maar kom er niet uit.
(Hori Apex Stuur)

Beste antwoord (via Dooloo op 18-05-2021 19:32)

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:32

Infinchible

Woef!

Als je gewoon een beetje wilt racen met Forza of GTA5 kan je misschien kijken naar een 2ehands Logitech Driving Force GT ofzo. Die vallen wel een beetje in die pricerange. Ik ben begonnen met een Logitech Formula Force EX, welke nog wat goedkoper is, maar ook Force Feedback heeft. Niet teveel van verwachten, maar voor GTA enzo wel grappig.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:38
Normaal word een thrustmaster t150 toch echt als het minimale goed werkende aangeraden. Helaas niet rond de 150 en tweedehands rond de 100.

Het probleem met iets als die hori apex is het gebrek aan force feedback. Daarmee heb je dus heel weinig gevoel van wat je auto aan het doen is en dat maakt rijden een stuk lastiger.

Zelf geen ervaring mee dus kan er niet dieper op in gaan maar dat is wat ik overal lees

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Als je gewoon een beetje wilt racen met Forza of GTA5 kan je misschien kijken naar een 2ehands Logitech Driving Force GT ofzo. Die vallen wel een beetje in die pricerange. Ik ben begonnen met een Logitech Formula Force EX, welke nog wat goedkoper is, maar ook Force Feedback heeft. Niet teveel van verwachten, maar voor GTA enzo wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooloo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-12-2022
Zal naar 1 van die 2 kijken, ziet er wel vertrouwd en leuk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

De Formula Force EX heeft trouwens maar 200graden draaicirkel, de GT 900graden.