Hallo Allemaal,
Ik ben opzoek naar een nieuwe pc om mijn huidige desktop te vervangen, ik heb aan de hand van de afgelopen bbg's het een en ander samen gesteld en ben benieuwd naar jullie mening hierover.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc als Allround thuis pc gebruiken, spelen spelen wat RTS, in de toekomst misschien flightsimulator, als dit vloeiend kan in 1080p is dat voldoende. Verder wat foto en video bewerking en surfen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €1500,- i.v.m. met de beschikbaarheid van video kaarten op het moment zit ik te denken om nu een wat simpelere in het systeem te zetten en deze later te upgraden naar een betere.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor, toetsenbord, muis printer enz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk dat ik met basis pc configuratie kan voldoen. eventueel 2e SSD voor opslag van tijdelijke data zoals video projecten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb verder geen uitgebreide eisen. pc kast hoeft van mij niet flashy te zijn. gewoon functioneel met fatsoenlijke koeling en ruimte voor wat schijven en eventueel optische drive.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag jullie mening over het door mij samen gestelde systeem. Zijn er zaken die ik beter anders kan doen. tips of het goedkoper kan of voor zelfde prijs beter.
Ik ben opzoek naar een nieuwe pc om mijn huidige desktop te vervangen, ik heb aan de hand van de afgelopen bbg's het een en ander samen gesteld en ben benieuwd naar jullie mening hierover.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc als Allround thuis pc gebruiken, spelen spelen wat RTS, in de toekomst misschien flightsimulator, als dit vloeiend kan in 1080p is dat voldoende. Verder wat foto en video bewerking en surfen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €1500,- i.v.m. met de beschikbaarheid van video kaarten op het moment zit ik te denken om nu een wat simpelere in het systeem te zetten en deze later te upgraden naar een betere.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor, toetsenbord, muis printer enz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk dat ik met basis pc configuratie kan voldoen. eventueel 2e SSD voor opslag van tijdelijke data zoals video projecten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb verder geen uitgebreide eisen. pc kast hoeft van mij niet flashy te zijn. gewoon functioneel met fatsoenlijke koeling en ruimte voor wat schijven en eventueel optische drive.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag jullie mening over het door mij samen gestelde systeem. Zijn er zaken die ik beter anders kan doen. tips of het goedkoper kan of voor zelfde prijs beter.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 295,05 | € 295,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B550-A PRO | € 128,26 | € 128,26 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5500 XT OC 4G | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon M25-W Zwart | € 61,90 | € 61,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 76,90 | € 76,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X F4-3200C16D-32GFX | € 180,81 | € 180,81 |
| 1 | Voedingen | MSI MPG A650GF | € 95,05 | € 95,05 |
| 1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 512GB | € 69,80 | € 69,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.256,77 | ||