Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NetApp 4246 - onduidelijkheden aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• nielsgeode
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-11 14:22
Mijn vraag
Ik overweeg een NetApp 4246 aan te schaffen om een serie schijven te kunnen gebruiken. Het is me alleen niet goed duidelijk hoe je zo'n ding nou hoort te gebruiken? :D Is het idee dat ie werkt als een NAS of kan je m ook via een SAS kabel aansluiten op een HBA (in IT mode)?

Relevante software en hardware die ik gebruik
In mijn systeem zit LSI 9211-8i in IT mode en ik heb een aantal 24 ports SAS expander cards liggen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn eerste logische gedachte is om port1C van de expander card met een SAS-kabel te connecten met de NetApp 4246. De handleiding van die kaart impliceert echter dat die port alleen geschikt is om een HP tapedrive op aan te sluiten?

Deze youtube video laat een veel complexere situatie zien dan wat ik voor ogen heb.

Daarnaast heeft de handleiding het nog over IOM12 modules. Zijn die alleen voor management of zijn ze noodzakelijk om het ding te kunnen gebruiken en zitten die er standaard in?

Kortom, wie kent deze disk shelves en kan me wat op weg helpen? Wie heeft tips om op te letten als ik er een ga ophalen? :)