Ik had een logitech M90 muis die het helaas niet meer doet. Nu heb logitech m705 gekocht want die is draadloos en dan heb ik geen kabelbreuk meer. En ik had gelezen dat een lasermuis op meer oppervlaktes zou werken. Helaas werkt de muis toch niet zo goed als verwacht. Ik gebruik me laptop meestal op bed maar de muis reageert niet tot nauwelijks op mijn deken of matras.
Nu om nog een miskoop te voorkomen heb ik eigenlijk een paar vragen. Zijn alle optische sensoren hetzelfde? Met andere woorden als ik een andere optische muis koop zal die dan gewoon op alle oppervlaktes werken die me overleden m90 ook op werkte? Of zit hier ook verschillen in en is dit gewoon gokken welke wel en niet werken?
Nu om nog een miskoop te voorkomen heb ik eigenlijk een paar vragen. Zijn alle optische sensoren hetzelfde? Met andere woorden als ik een andere optische muis koop zal die dan gewoon op alle oppervlaktes werken die me overleden m90 ook op werkte? Of zit hier ook verschillen in en is dit gewoon gokken welke wel en niet werken?