Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHCdG
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-12-2021
Mijn Citation One van Harman Kardon begon een tijdje geleden te kraken en te knetteren om er dan helemaal mee op te houden. Elke dag als ik hem aanzet doet hij het weer, maar na verloop van tijd scheidt hij er weer mee uit, komt dan soms terug, is dan weer weg, enz. Ik heb gemerkt dat als ik het volume laag houdt, hij nog het langst blijft spelen. Wat zou de oorzaak van de problemen kunnen zijn?
...

Ik gebruik hem met Google Home voor het luisteren naar internetradio en Spotify
...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:54

Videopac

Rommelt wat aan.

Klinkt als een elektronicaprobleem in de (interne) voeding. Een condensator die niet goed meer is o.i.d.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Aangezien dit product pas 2,5 jaar te koop is ga ik er van uit dat je nog garantie hebt.

Reproduceer het probleem een keer en maak er een filmpje van (voor de bewijsvoering en om aan te duiden wat er mis is) en dan de winkel waar je hem gekocht hebt vragen dit op te lossen. Dit is geen normaal of slijtagegedrag wat je mag verwachten, en zo'n speaker is niet iets waar je zelf aan hoort te tweaken (om hem normaal te laten werken).

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.