koe heeft geen honger

Pagina: 1
Acties:

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Topicstarter
soms krijg ik maar 2 a 3 work units hoe komt dit?
er draaid verder niks op de achter grond
want je moet toch continue 32 halen na de 100%
of heb ik het mis?

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Packets zijn er in allerlei formaten, soms 32, soms 1 of 2, soms iets daartussen. Als je naar de tijden kijkt in de logfile zie je waarschijnlijk ook dat de client veel sneller klaar is met een kleine dan met een grote packet.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Je maakt een veel bekende fout :)

Namelijk er zijn Work-units en Packets.
Zo kan een Packet bestaan uit 1 t/m 32 Work-Units (ofwel wu's).
Je koe gaat nog wel evensnel maar de blokkjes die ie graasd zijn in verhouding 32x zo groot als die je eerder had.

Het voordeel van grotere pakketjes is dat je minder dataverkeer hebt als je flusht en het zo minder schijfruimte in beslag neemt. Het is ietsiepietsie sneller dan pakketjes ter grootte van 1 wu, want die moet de client dan 32 keer laden voor hetzelfde effect.

Snappie?
Veel succes ermee }:O

[edit]
ik moet sneller leren tiepen

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Op vrijdag 17 augustus 2001 01:00 schreef MarcyDarcy het volgende:
Je maakt een veel bekende fout :)

Namelijk er zijn Work-units en Packets.
Zo kan een Packet bestaan uit 1 t/m 32 Work-Units (ofwel wu's).
Je koe gaat nog wel evensnel maar de blokkjes die ie graasd zijn in verhouding 32x zo groot als die je eerder had.

Het voordeel van grotere pakketjes is dat je minder dataverkeer hebt als je flusht en het zo minder schijfruimte in beslag neemt. Het is ietsiepietsie sneller dan pakketjes ter grootte van 1 wu, want die moet de client dan 32 keer laden voor hetzelfde effect.

Snappie?
Veel succes ermee }:O

[edit]
ik moet sneller leren tiepen
Als je er nou eens 32 tegelijk gaat typen, gaat het toch weer ietsiepietsie sneller >:)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"