PS5 verbinden aan 3 apparaten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.175 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen13
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-09 16:55
Hallo,

Ik ga binnenkort verbouwen en wil gelijk alles goed aanpakken. Ik wil mijn PS5 aansluiten op mijn tv, monitor van pc en een andere monitor bij mijn f1 stoel. Zo kan ik kiezen waar ik wil gaan zitten om te gamen.

Hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb al wat gezocht maar kwam er niet helemaal uit.

Beste antwoord (via FeaR op 25-06-2021 23:07)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

FeaR

In GoT we trust

Thijmen13 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:49:
Hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb al wat gezocht maar kwam er niet helemaal uit.
Dit is voor een topic toch echt te mager. Termen als "wat gezocht" zijn mijns inziens te makkelijk. Met de tips die je hier gekregen hebt moet je verder kunnen, als je concreet devices/oplossingen hebt gevonden staat het natuurlijk vrij om een nieuw topic te openen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je kan daarvoor een HDMI splitter gebruiken of een hdmi switch al werkt die laatste meestal om meerdere apparaten aan te sluiten op 1 output.

https://www.beamerwebwink...mNBIKIp44MShoCkDYQAvD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen13
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-09 16:55
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:55:
Je kan daarvoor een HDMI splitter gebruiken of een hdmi switch al werkt die laatste meestal om meerdere apparaten aan te sluiten op 1 output.

https://www.beamerwebwink...mNBIKIp44MShoCkDYQAvD_BwE
Top dat is precies wat ik zoek. Meeste splitters zijn idd 3 in 1 out dus dat was verkeerd maar hiermee gaat het wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijmen13 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:13:
[...]

Top dat is precies wat ik zoek. Meeste splitters zijn idd 3 in 1 out dus dat was verkeerd maar hiermee gaat het wel lukken.
Dit is wel een HDMI 2.0 oplossing, dus als je 4K/120hz wil gebruiken gaat dat niet werken hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:26
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:29:
[...]

Dit is wel een HDMI 2.0 oplossing, dus als je 4K/120hz wil gebruiken gaat dat niet werken hiermee.
Kans is klein dat al zijn 3 monitoren HDMI 2.1 compatible zijn en 4K120hz is een illusie op de PS5. HDMI 2.1 moet je voor VRR doen als dat ooit gaat werken op de PS5, maar goed om rekening mee te houden inderdaad.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

FeaR

In GoT we trust

Thijmen13 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:49:
Dit is voor een topic toch echt te mager. Termen als "wat gezocht" zijn mijns inziens te makkelijk. Met de tips die je hier gekregen hebt moet je verder kunnen, als je concreet devices/oplossingen hebt gevonden staat het natuurlijk vrij om een nieuw topic te openen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.