ISDone.dll

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees570
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 27-06-2021
Mijn vraag
...Ik heb al meerdere keren het spel shadowman geprobeerd te installeren en steeds krijg ik de foutmelding ISDone.dll Ik heb al van alles geprobeerd en het geheugen van de pc opnieuw ingesteld etc.... Ook een nieuwe ISDone.dll gedownload in de 64bitmap maar nog steeds die melding. Ik heb vele andere games wel op mn pc staan maar ik heb toch wel vaker deze foutmelding gekregen. Heb via een stick het geprobeerd te installeren op de laptop maar ook daar dezelfde foutmelding. Ik heb windows 10 64 bit en het spel is opnieuw uitgebracht voor 64 bit. Is er misschien iemand die wel een idee heeft hoe ik dit kan oplossen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13
Heb je na het downloaden van de file en in de juiste map te zetten ook het bestand opnieuw geregistreerd?

Zie stap 7: https://windowsreport.com/fix-windows-10-isdone-dll-error/

Maar via welke manier heb je geprobeerd het spel te installeren? Via Steam, GOG of wat anders?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees570
Dank u voor het antwoord maar het opgegeven pad kan de pc niet vinden. En bij Cortana krijg ik de melding niet beschikbaar voor mijn regio. Ik heb bij uitvoeren die opdrachtregel dan ingegeven maar ik kom dus niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Dan heb je iets fout gedaan.
Ik zie dat ze zeggen om Command Prompt in de Cortana te zoeken.
Maar het enige wat je hoeft doen is te zoeken op CMD.

Dus klik op Start knop van Windows, type in CMD en kies dan voor Als Administrator uitvoeren.

Daarna voer je het commando regsvr32 Isdone.dll en druk op enter.
Voer daarna in regsvr32 unarc.dll en druk op enter.

Als je meldingen krijgt dat ISDONE.DLL niet gevonden kan worden, dan moet je die toch eerst opnieuw installeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:11

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kijk met het downloaden van DLL bestanden s.v.p. wel uit en controleer, bv middels hashes, dat je de officiële versie gebruikt en geen schimmige versie voorzien van malware.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees570
Sorry maar de opgegeven regel vind de pc niet ik denk dat ik het maar moet opgeven, in ieder geval bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
kees570 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:49:
Sorry maar de opgegeven regel vind de pc niet ik denk dat ik het maar moet opgeven, in ieder geval bedankt.
Welke regel vind hij niet?

CMD?

Regsrv32?

post eens de foutmelding die je krijgt. Dan kunnen we er meer over zeggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Wylana op 21-05-2021 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees570
Deze melding krijg ik dan:

Module Isdone.dll is geladen maar het toegangspunt DLLRegisterserver is niet gevonden. Zorg ervoor dat isdone een geldig dll of ocx bestand is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
Dit betekend dat het bestand corrupt is.

Je kan nog proberen via sfc /scannow en chkdsk /r /v om de bestanden te fixen, maar als dat niet helpt, zal je een nieuwe .dll moeten downloaden.

Let er wel goed op dat je dit van een betrouwbare site doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees570
Maar ik heb al veel gezocht op internet maar waar zou ik dan een goed bestand kunnen downloaden? En wat ik niet begrijp is waarom sommige spellen wel het gewoon doen en sommige weer die Isdone.dll nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees570
En ik heb gelezen dat Isdone.dll niet standaard aanwezig is in windows 10. Het spel shadowman remastered en het spel Yakuza.Like.A.Dragon moet je kunnen spelen met win 10 maar bij beide dezelfde foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:11

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Maak je gebruik van legaal aangekochte software? Dan kan je contact opnemen met de ontwikkelaar voor support lijkt mij.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees570
Hier heb ik dus niks aan want support weet het probleem ook niet en JA het is legaal. Maar laat maar verder ik merk dat ze me hier ook niet verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

kees570 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:23:
Hier heb ik dus niks aan want support weet het probleem ook niet en JA het is legaal.
Vreemd want bijna alle Yakuza-games zijn inderdaad remastered en speelbaar op Windows 10 via Microsoft Gamepass. Dat betekent dat zowel de ontwikkelaar als Microsoft de spellen wel werkend krijgen en ook weten hoe; wat zei support of wat voor vraag heb je ze gesteld? Eventueel screenshotje van de conversatie?

Heb nog ff teruggelezen; het is me toch net niet helemaal duidelijk wat je "exact" hebt gedaan, geklikt, getypt; wij kunnen niet meekijken op jouw scherm dus misschien dat je toch nog eens wel wil laten weten welke stappen je gedaan hebt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1