Topics opeens weg?

Pagina: 1
Acties:

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik heb nu al 2x een topic gestard die na 5 minuten (met posts en zonder eerst te zijn gesloten) foetsie waren. Ook niet meer met de search te vinden, compleet weg. :?

Hoe kan dat?

Verwijderd

-> HK/SG :?

Post die niet in de tech-fora thuis horen worden verplaats daarnaartoe.

Gebruik ook vooral de search even daarvoor en lees de FAQ :)

Verwijderd

Ze zullen wel in de HK of SG staan. :)

[edit]
Zie iig 1 topic in de HK staan.

Ben trouwens benieuwd of de crew plannen heeft om dit soort problemen op de lossen. Deze threads komen dagelijks in LA voorbij. Of het straks minder wordt of helemaal weg gaat is de vraag...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Kans is idd 99,9% dat die in SG of HK staat. Dit krijg je als je een SG/HK topic post in een tech forum

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 00:48 schreef Marius het volgende:
Ben trouwens benieuwd of de crew plannen heeft om dit soort problemen op de lossen. Deze threads komen dagelijks in LA voorbij. Of het straks minder wordt of helemaal weg gaat is de vraag...
ik gok van wel :)
Zie:
Changelogs 1.3.0a

1. compleet nieuw rechtensysteem + backend
2. zoeken in private fora (#48, #47)
[knip]

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 00:57 schreef nelske het volgende:

[..]

ik gok van wel :)
Zie:
[..]
Users met HK/SG/NSTM rechten kunnen dan wel zoeken in private fora, maar voor de nieuwe users zal wel niks veranderen, denk ik.
Voor hun bestaan die fora helemaal niet, behalve in de FAQ die blijkbaar niet wordt gelezen. :)

Verwijderd

Ik mag toch hopen, dat als de user op zijn eigen naam klikt, dat hij wel in z'n posthistorie de topictitel ziet staan.
Hij/zij kan dan ook zien of deze in SG/HK staat.
Dit voorkomt al veel draadjes in LA en anders dan kan men er direct op gewezen worden.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op vrijdag 17 augustus 2001 01:06 schreef nelske het volgende:
Ik mag toch hopen, dat als de user op zijn eigen naam klikt, dat hij wel in z'n posthistorie de topictitel ziet staan.
Hij/zij kan dan ook zien of deze in SG/HK staat.
Dit voorkomt al veel draadjes in LA en anders dan kan men er direct op gewezen worden.
hoezo dit is al maanden geleden aangekaart, ik neem aan dat hier wel aan gewerkt word hoor

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 01:08 schreef YakuzA het volgende:

[..]

hoezo dit is al maanden geleden aangekaart, ik neem aan dat hier wel aan gewerkt word hoor
:? wat bedoel je nu precies?

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 16:17

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Tja dit heb ik ook een keer gehad is gewoon balen en wachten tot je HK in kan....ST kan ik gelukkig al in :)

offtopic:
BTW kan iemand van de modjes zien hoeveel techpost ik nog moet voor ik HK in kan?

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 20:51 schreef martin.h het volgende:
BTW kan iemand van de modjes zien hoeveel techpost ik nog moet voor ik HK in kan?
Tuurlijk |:(

• martin.h

martin.h

Op vrijdag 17 augustus 2001 20:54 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Tuurlijk |:(
sorry.....

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

|
|
v
edit johnny heeft de goede |:(

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 20:57 schreef martin.h het volgende:

[..]

sorry.....
np :)
D2k, de relevante passage is eigenlijk:
:? Hoeveel techposts heb ik ?

We geven geen lijstjes meer, met hoeveel techposts je hebt. Het is ook niet de bedoeling dat je daarover topics gaat openen. Een indicatie kan je krijgen door naar je eigen username te zoeken in de techfora. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd.
Zoek dan dus op je username in alle fora, behalve SU, LA en W&L. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd. Als je 150 techposts hebt, zal de huiskamer vanzelf zichtbaar worden. Je status wordt dan automatisch omgezet. Dit gebeurt een keer per dag ('s nachts), dus begin niet gelijk te zeuren als je nét de 150 techposts denkt te hebben.

• martin.h

martin.h

Nee maar die search werkt ook niet helemaal goed want laatst zei een modje nog dat ik nog maar 50 tech postings nodig had en nu zegt de search dat ik nog wel veel meer moet...

Als hier veel vragen over komen kunnen jullie dan niet bij je profile zetten hoeveel postings van je geheel tech postings zijn???

• D2k

D2k

Op vrijdag 17 augustus 2001 21:00 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

np :)
D2k, de relevante passage is eigenlijk:
[..]
klopt
te snel gequote |:(
sjorry
daar was ik wel naar opzoek
* D2k gaat maar ff de oogjes uitwassen voor ie weer iets quote

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 21:08 schreef martin.h het volgende:
Nee maar die search werkt ook niet helemaal goed want laatst zei een modje nog dat ik nog maar 50 tech postings nodig had en nu zegt de search dat ik nog wel veel meer moet...
Dat is voor SG en NSTM :)
Zoek nog maar even door, dan vind je ook een antwoord op je andere vraag ;)

• Roelant
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 21:08 schreef martin.h het volgende:
Bovendien moet je er rekening mee houden dat als je in één topic meerdere keren replied dat je dan maar één topic tegenkomt via de search, maar dat die topic meerdere techposts vertegenwoordigd :)

• martin.h

martin.h

Op vrijdag 17 augustus 2001 21:21 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Dat is voor SG en NSTM :)
Zoek nog maar even door, dan vind je ook een antwoord op je andere vraag ;)
Nee want toen was ik al langer toegelaten to SG enz.

• martin.h

martin.h

Kan nou gewoon niet iemand ff snel zeggen hoeveel techpost ik nog te gaan heb?

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op vrijdag 17 augustus 2001 22:03 schreef martin.h het volgende:
De admin's :)

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 22:03 schreef martin.h het volgende:
Ja hallo, je zei sorry, dus ik dacht dat je het snapte maar nou begin ik toch weer |:( neigingen te krijgen.
Ja dat kan, maar dat doen we toch niet.
Lees verdomme die LA FAQ nou eens door.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:08 schreef johnny appleseed het volgende:
Lees verdomme alsjeblieft die LA FAQ nou eens door.
:)

• martin.h

martin.h

Jah kijk ik vraag het zo snel ff jah omdat dit namelijk een grijs gebied is op GoT (modjes doe er iets aan!)

En ik wist niet dat er op GoT zo moeilijk werd gedaan om zo simpele vraag...en als die vragen vaak komen..dan moet er toch wel bij jullie een lichtje gaan branden?

• D2k

D2k

Op vrijdag 17 augustus 2001 22:17 schreef martin.h het volgende:
Jah kijk ik vraag het zo snel ff jah omdat dit namelijk een grijs gebied is op GoT (modjes doe er iets aan!)

En ik wist niet dat er op GoT zo moeilijk werd gedaan om zo simpele vraag...en als die vragen vaak komen..dan moet er toch wel bij jullie een lichtje gaan branden?
ze kunnen moeilijk voor elke user van de 25k gaan kijken of ie er wel of niet in mag
dat moet jij ook snappen

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/207204 is ook opeens weg :?
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net
Wat doet ie in de crewfora?

• Chaos
  • Niet online
ze kunnen moeilijk voor elke user van de 25k gaan kijken of ie er wel of niet in mag dat moet jij ook snappen
Even een scriptje maken daarvoor is echt niet veel werk hoor. :)

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 22:08 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Lees verdomme die LA FAQ nou eens door.
als je niet beleefd kan blijven tegen users moet je imo geen vakantie mod worden...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:19
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:24 schreef RickJansen het volgende:
[..]

Wat gaat jou dat aan?

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 22:35 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

als je niet beleefd kan blijven tegen users moet je imo geen vakantie mod worden...
:?
Het was bedoeld als verzuchting dat hij na 3x de FAQ aangereikt te hebben gekregen het ding nog steeds niet gelezen had.
Dan zeg ik inderdaad geen alsjeblieft meer, maar verdomme.
Heeft niks met beleefdheid te maken.
In sommige gelegenheden zou je dat niet kunnen zeggen tegen iemand anders, maar hier lijkt het me wel kunnen.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:40

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 17 augustus 2001 22:38 schreef Phreak het volgende:

[..]

Wat gaat jou dat aan?
Hij vraagt het maar......

[topic=196947/1/400]

Alstublieft Phreak & Johny

vind het weer op "Zeiken om op elkaar te zeiken" te lijken....

oke dat rijmt, so what

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Chaos
  • Niet online
johnny appleseed: Dat kun je als mod gewoon niet maken vind ik.

• Daan
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:43 schreef pier het volgende:

[..]

Hij vraagt het maar......

[topic=196947/1/400]

Alstublieft Phreak & Johny
Van harte bedankt...
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:44 schreef Chaos het volgende:
J.A.: Dat kun je als mod gewoon niet maken vind ik.
Beetje overdreven reactie imho.

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 22:44 schreef Chaos het volgende:
johnny appleseed: Dat kun je als mod gewoon niet maken vind ik.
Daar verschillen we dan blijkbaar van mening :)
Ik heb het nog even met een aantal andere crewleden overlegd en iedereen vond het wél kunnen.
Waarom vind je dat niet kunnen?

• D2k

D2k

Op vrijdag 17 augustus 2001 22:48 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Daar verschillen we dan blijkbaar van mening :)
Ik heb het nog even met een aantal andere crewleden overlegd en iedereen vond het wél kunnen.
Waarom vind je dat niet kunnen?
kan prima hoor na dit had het wel duidelijk mogen zijn
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:39 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

:?
Het was bedoeld als verzuchting dat hij na 3x de FAQ aangereikt te hebben gekregen het ding nog steeds niet gelezen had.
Dan zeg ik inderdaad geen alsjeblieft meer, maar verdomme.
Heeft niks met beleefdheid te maken.
In sommige gelegenheden zou je dat niet kunnen zeggen tegen iemand anders, maar hier lijkt het me wel kunnen.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Tering wat zijn we weer lekker bezig.....doe es snel allemaal relaxed.......tuurlijk topicstarter mag weleens een brilletje op gaan doen maar om daarom nou te gaan vloeken? Sorry hoor.

• Daan
Maak er niet zo'n big deal van mensen.. :)

• Chaos
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:53 schreef McVirusS het volgende:
Tering wat zijn we weer lekker bezig.....doe es snel allemaal relaxed.......tuurlijk topicstarter mag weleens een brilletje op gaan doen maar om daarom nou te gaan vloeken? Sorry hoor.
Psies!

Verwijderd

Na, ik was een beetje geprikkeld.
Ik zal me voortaan wat diplomatieker uitdrukken.
Ik neem Chaos' edit graag over: Lees verdomme alsjeblieft die LA FAQ nou eens door. ;)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 22:45

WoutF

Hoofdredacteur
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:24 schreef RickJansen het volgende:
[..]

waar gaat/ging dat topic over dan?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Er begonnen mensen Cheatah af te zeiken... Daarom is hij even naar het Crewforum geschopt, zodat we ons daar in alle rust mee bezig kunnen houden.
Daarom is hij uit LA gehaald.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46
Nog even over het originele topic.

De vraag waar een topic gebleven is komt wel heel erg vaak voor (en het antwoord is eigenlijk altijd HK). Op zich is dat ook wel logisch, mensen kijken bij hun eigen profiel naar de topics die ze gemaakt cq gereageerd hebben en die staat er opeens niet meer in. De meest logische conclusie is dan dat de topic getrashed is (als je niet beter weet).

Is het niet mogelijk dat bij het profiel van een persoon alle topics weergegeven wordt waar die persoon in gereageerd heeft (incl. de topics die gemoved zijn naar een forum waar ie niet in mag)? Dat zou imho een hoop van deze vragen wegnemen.

• martin.h

martin.h

Op vrijdag 17 augustus 2001 22:27 schreef Chaos het volgende:

[..]

Even een scriptje maken daarvoor is echt niet veel werk hoor. :)
Kijk jij snapt mij...
Maar waarschijnlijk moeten dit soort vragen nog tig keer langs komen voor ze een scriptje maken. :(

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 19:12 schreef martin.h het volgende:

[..]

Kijk jij snapt mij...
Maar waarschijnlijk moeten dit soort vragen nog tig keer langs komen voor ze een scriptje maken. :(
Ho, ho, dat kan inderdaad in no-time gedaan zijn, maar dat gebeurt dus niet :)
Niet omdat het niet kan, maar omdat de crew dat niet wil.

• martin.h

martin.h

En waarom wil de crew dat niet?
Het is toch iets dat GoT weer een treedje verder helpt?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46
Op zaterdag 18 augustus 2001 19:35 schreef martin.h het volgende:
En waarom wil de crew dat niet?
Het is toch iets dat GoT weer een treedje verder helpt?
Misschien door de reden die in de faq genoemd wordt?
:? Hoeveel techposts heb ik ?

We geven geen lijstjes meer, met hoeveel techposts je hebt. Het is ook niet de bedoeling dat je daarover topics gaat openen. Een indicatie kan je krijgen door naar je eigen username te zoeken in de techfora. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd.
Zoek dan dus op je username in alle fora, behalve SU, LA en W&L. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd. Als je 150 techposts hebt, zal de huiskamer vanzelf zichtbaar worden. Je status wordt dan automatisch omgezet. Dit gebeurt een keer per dag ('s nachts), dus begin niet gelijk te zeuren als je nét de 150 techposts denkt te hebben.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

2 tips:

a) plaats asjeblieft een FAQ op LA met daarin expliciet de vraag :"waar is mijn topic heen" met een erg fastoenlijk antwoord.

b) Zorg dat een keer een scrippie in elkaar wordt gedraait zodat users kunnen weten hoe ver ze zijn met techposten en niet. Ik heb hier 3 memo's om mijn 3 klonen in de HK te krijgen en raak mijn overzicht kwijt. Een scrippie in elkaar draaien schijnt mogelijk te zijn, je zou dan bv kunnen zorgen dat een user bij 50 en 100 techposts een mail krijgt.

Aangezien de stortvloed van vragen toch blijft, kan je net zo goed deze stroom proberen te kanaliseren: indammen lukt toch niet. :P

* Delerium hoeft voor deze reply geen note oid :P

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 18:14

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

martin.h: D'r is ondertussen zoveel uit die LA FAQ gequoted dat je hem nu nog maar voor de helft hoeft te lezen want de rest ben je al in dit draadje tegengekomen. ;)

Of heb je 'm ondertussen gelezen?

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• martin.h

martin.h

Op zaterdag 18 augustus 2001 20:52 schreef ecteinascidin het volgende:
2 tips:

a) plaats asjeblieft een FAQ op LA met daarin expliciet de vraag :"waar is mijn topic heen" met een erg fastoenlijk antwoord.

b) Zorg dat een keer een scrippie in elkaar wordt gedraait zodat users kunnen weten hoe ver ze zijn met techposten en niet. Ik heb hier 3 memo's om mijn 3 klonen in de HK te krijgen en raak mijn overzicht kwijt. Een scrippie in elkaar draaien schijnt mogelijk te zijn, je zou dan bv kunnen zorgen dat een user bij 50 en 100 techposts een mail krijgt.

Aangezien de stortvloed van vragen toch blijft, kan je net zo goed deze stroom proberen te kanaliseren: indammen lukt toch niet. :P

* martin.h hoeft voor deze reply geen note oid :P
Punt 1: Ben ik het volledig mee eens!
Punt 2: Ben ik het ook volledig mee eens!!

• martin.h

martin.h

Op zaterdag 18 augustus 2001 20:58 schreef Niep het volgende:
martin.h: D'r is ondertussen zoveel uit die LA FAQ gequoted dat je hem nu nog maar voor de helft hoeft te lezen want de rest ben je al in dit draadje tegengekomen. ;)

Of heb je 'm ondertussen gelezen?
Hallo ik heb die FAQ al doorgelezen jah...Wat ik alleen probeer duidelijk te maken is dat de crew wel ff een tech-post functie mag gaan bouwen aangezien dat er hier erg veel vragen over komen... en zo'n lullig FAQ'je zal heuz niet er voor zorgen dat minder mensen er om gaan vragen.

Pagina: 1