Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beugel schuinde dak airco unit 90 gedraaid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:09
Ik ben opzoek (niet voor mijzelf) naar een schuine dak beugel voor een airco. Maar dan niet de standaard beugels die je kunt kopen zoals hieronder. Maar één die 90 graden gedraaid is. Zodat je tegen de zijkant aankijkt i.p.v. de voorkant/achterkant van de unit. Weet iemand of waar je deze kunt kopen, of is er een toevoeging te koop voor zulke standaard ophangingen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/etHOxOr6-bQnf30v1EfolXHiybM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Wx5F7xYPqZfU5C4hCXxiLU4o.webp?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• Remkeau
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-11 22:45
@console Heb je uiteindelijk nog zoiets gevonden? Ik speel met hetzelfde idee, de ruimte tussen mijn dakkapel en dakraam is namelijk exact 80cm, dus dat is een beetje krap voor een normale beugel. Op de dakkapel de buitenunit neerzetten kan ook, maar daar ben ik een beetje huiverig voor resonantie aangezien dit een 50 jaar oude houten dakkapel is...
Thanks!

• Jan Workum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:46
In beginsel kan deze console worden gebruikt als je er 2 aluminium profielen (DHZ) op monteert, of misschien is de console ook verstelbaar dat de gewenste opstelling mogelijk is?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QbnVI-nACcd7FcKmKfY9ZpqYxig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IJ93IIB373rx4sj7TpSnsEIZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door Jan Workum op 27-08-2021 13:27 ]

PV 11.87kWp, EV 64kWh.

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:09
Nee, maar wat @Jan Workum zegt dat was uiteindelijk een oplossing geweest. Maar diegene heeft toch uiteindelijk de unit zover mogelijk achter op het dakkapel laten plaatsen, waardoor de unit niet meer zichtbaar is als je in de tuin zit.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:27

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik dacht ook meteen: schuif de pootjes dichter naar elkaar.... ;)

Wise enough to play the fool