Het lijkt mij dat AMD de afkorting is van always many difficulties. Met een moederbord AK33 van AOpen en een AMD duron 800 MHz loopt de boel vast als de kamertemperatuur 26° C bereikt. Misschien de voeding?? Of de videokaart (GeForce2 van NVidia)??
LACHUH!!!!!!!!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Kick the newby 
Die AMD is niet het probleem dat ben jij, als je nou is ff goed omschrijft waar je last van hebt....
Die AMD is niet het probleem dat ben jij, als je nou is ff goed omschrijft waar je last van hebt....
Alle proemn in n drek
Verwijderd
ja, en wat heeft dat met AMD processoren te maken, of voor mijn part Intel processoren?
Zeggen de namen chipset/northbridge/southbridje je iets?
VIA?
De andere kant van de medaille heet ONKUNDE, zolang pc's niet gebruiksvriendelijk worden gemaakt.
Processoren die fout zijn bestaan nauwelijks meer.
VIA?
De andere kant van de medaille heet ONKUNDE, zolang pc's niet gebruiksvriendelijk worden gemaakt.
Lees de reactie van BBL the 2nd, en onthoudt dat aub. Een topic openen met een probleempje en dan meteen een merk de grond in boren lokt flames uit, en dat is niet echt de bedoeling.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Een computer is niet meer zoals een aantal jaren terug. In elkaar zetten en alles draaid. Als je dat niet zint....stuur die PC hier maar heen
Laten we de topic aub ontopic en nuttig houden, want anders kan ie net zo goed op slot. Dit is de eerste post op het forum van deze bezoeker, dus relax plzOp vrijdag 17 augustus 2001 01:20 schreef AMADEUZ het volgende:
Een computer is niet meer zoals een aantal jaren terug. In elkaar zetten en alles draaid. Als je dat niet zint....stuur die PC hier maar heen
Voor de topicstarter: [topic=202159]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
en hier ben ik het 100% mee eens.. noem dan gelijk de VIA 4 in 1 drivers erbijOp vrijdag 17 augustus 2001 00:49 schreef BBL the 2nd het volgende:
VIA?
coole icon.. hoe kom je daar aan?
Verwijderd
Who's your daddy now?Op vrijdag 17 augustus 2001 01:41 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
en hier ben ik het 100% mee eens.. noem dan gelijk de VIA 4 in 1 drivers erbij
coole icon.. hoe kom je daar aan?
Verwijderd
wat is dat toch met al die mensen die problemen hebben met dun AMD, ik heb nergens last van hoor. Ohja het warme weer is wel een beetje K#$%#$te voor m'n proc. maar verder?!!?
ehm... what's your point?Op vrijdag 17 augustus 2001 01:56 schreef liebert het volgende:
Blijkbaar zijn een aantal onder julie als slimeric geboren.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Vraag dat nou niet!!!Op vrijdag 17 augustus 2001 01:57 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
ehm... what's your point?
er zijn nu al honderden vragen over geweest en inmiddels weten we wel dat het niet aan de processor ligt of aan eender welke chipset maar meer aan de personen die erachter zitten die niet kundig genoeg zijn of gewoon slechte of verkeerde hardware bij elkaar stoppen.
soms zie je mensen die een voeding van 60 piek in hun systeem stoppen en er dan van verwachten dat ie nog 300 watt is ook ja staat erop hoor ik de meeste zeggen dit zegt dus geen hol ga naar de amd site en kijk welke er goed zijn.
koop geen bagger geheugen maar geef een paar centen meer uit zodat je zeker weet dat het geen rommel is.
ga ook voor een fatsoenlijke koeler en dan bedoel ik laat al
die kloterige orb achtige koelers lekker in de winkel liggen
ik zelf heb een taisol en die werkt perfekt.
ook is het onzin om een koeler te gebruiken die het geluid produceerd van een vliegtuig motor beter kun je ervoor zorgen voor een betere airflow in je kast door het plaatsen van een of meerdere ventilatoren.
dan het mainboard verwacht niet te veel van een low budget mainboard je plank is absoluut het meest belangrijke goedkoop is in de meeste gevallen duurkoop.
overklokken is leuk maar in de meeste gevallen de oorzaak van een instabiel systeem beter een 800 stabiel als een 900 waar niet mee te werken is.
voor de videokaart geld goedkoop mobo dan geen dikke geforce ultra of iets dergelijks sommige cheap ass mobo's hebben problemen met veldoende stroom te leveren aan de agp port met alle ellende van dien.
soms zie je mensen die een voeding van 60 piek in hun systeem stoppen en er dan van verwachten dat ie nog 300 watt is ook ja staat erop hoor ik de meeste zeggen dit zegt dus geen hol ga naar de amd site en kijk welke er goed zijn.
koop geen bagger geheugen maar geef een paar centen meer uit zodat je zeker weet dat het geen rommel is.
ga ook voor een fatsoenlijke koeler en dan bedoel ik laat al
die kloterige orb achtige koelers lekker in de winkel liggen
ik zelf heb een taisol en die werkt perfekt.
ook is het onzin om een koeler te gebruiken die het geluid produceerd van een vliegtuig motor beter kun je ervoor zorgen voor een betere airflow in je kast door het plaatsen van een of meerdere ventilatoren.
dan het mainboard verwacht niet te veel van een low budget mainboard je plank is absoluut het meest belangrijke goedkoop is in de meeste gevallen duurkoop.
overklokken is leuk maar in de meeste gevallen de oorzaak van een instabiel systeem beter een 800 stabiel als een 900 waar niet mee te werken is.
voor de videokaart geld goedkoop mobo dan geen dikke geforce ultra of iets dergelijks sommige cheap ass mobo's hebben problemen met veldoende stroom te leveren aan de agp port met alle ellende van dien.
Verwijderd
kan die exirion aub zijn opvoedkundige en totaal onzinnige betweterige geklets, staken?? jee wat baal ik van die achterlijke vent. zielige wereldverbeteraar.
ga wat nuttigs doen en je moeder helpen met de afwas oid.
Wat moet RogerV nou wel niet denken van die lui op dit forum
can you read my mind?
Verwijderd
Jij bent niet erg verstandig bezig, maar dat merk je misschien nog welOp vrijdag 17 augustus 2001 23:25 schreef visch het volgende:
kan die exirion aub zijn opvoedkundige en totaal onzinnige betweterige geklets, staken?? jee wat baal ik van die achterlijke vent. zielige wereldverbeteraar.
Wat betreft je probleem RogerV, kun je misschien ff wat meer info geven, waarmee loopt ie vast, etc ?
*zucht*
link [topic=153147]
en slotje
UTFF! & UTFS!
misschien handig om niewe gebruikers via een mailtje of mededeling als ze voor het eerst inloggen te wijzen op de FAQ's en Search engine.
link [topic=153147]
en slotje
UTFF! & UTFS!
misschien handig om niewe gebruikers via een mailtje of mededeling als ze voor het eerst inloggen te wijzen op de FAQ's en Search engine.
Pagina: 1