Front panel casemod laten maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:42
Gezien ik zelf niet de meest handige ben op vlak van powertools en mijn Fractal Design Define een fantastische case is en net dat beetje airflow mis, zou ik graag het front panel in mesh hebben. Ik vroeg mij af of er in België/Nederland zo'n custom mods op aanvraag uitgevoerd kunnen worden. Hebben jullie hier ervaringen mee? Andere optie zou een Meshify case zijn maar moet ik alles weer overbouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ligt er aan, als je iemand zoekt die er wat in zaagt of boort, dan moet dat via vraag en aanbod. Als het gefreesd of anderszins via een digitaal ontwerp gaat, dan kan het ook via vraag en aanbod, of via diverse bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20:43
Hoe veel geld zou je daar voor willen betalen? Custom werk is duur.

Past het front van de Meshify op jou kast? Dan zou ik gewoon op zoek gaan naar zo'n front.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:42
WEBGAMING schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:30:
Hoe veel geld zou je daar voor willen betalen? Custom werk is duur.

Past het front van de Meshify op jou kast? Dan zou ik gewoon op zoek gaan naar zo'n front.
De Meshify panelen passen helaas niet, heb al contact gehad met Fractal Design of dit mogelijk zou zijn.
Op zich hou ik wel van het strakke minimalistische van de Define serie, misschien iets tussen 50-100 euro als het mooi gedaan is heb ik er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 15:37
Lijkt niet eens een heel lastig klusje. Je bent in ieder geval niet de enige met die wens. :)

https://www.mnpctech.com/...ent-front-bezel-plate-mod

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aWwtPKU_v4exHEpX5paxWZGBwHI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/013PbJrCuRh9dnnfc0tkvY4A.jpg?f=user_large

too old, too cold