Waard om nog een ps4 te kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-04 13:38
Aangezien ik verschillende verhalen lees dat het nog tot 2022 duurt voordat je "normaal" een ps5 kunt kopen ben ik benieuwd of het het waard is om nu nog een ps4 te kopen?

Ik speel nu veel Fifa op de Xbox One en wil de overstap maken naar PS omdat al mijn vrienden daar ook op spelen. De bedoeling was eigenlijk om bij de nieuwe Fifa een Playstation te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:11

lasharor

7 december 2004

Er is een PS4 versie en PS5 versie van FIfa. Je kan niet met spelers spelen die op een andere versie zitten dan jijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
lasharor schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:26:
Er is een PS4 versie en PS5 versie van FIfa. Je kan niet met spelers spelen die op een andere versie zitten dan jijzelf.
I know maar het gaat me er meer om of het de aankoop waard is? Niet specifiek dat we online spelen maar bijv. een avondje bij 1 iemand een toernooi. Nu is het zo dat de 1 een xbox is gewend en de ander een PS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:12
Redmonkey92 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:28:
[...]

I know maar het gaat me er meer om of het de aankoop waard is? Niet specifiek dat we online spelen maar bijv. een avondje bij 1 iemand een toernooi. Nu is het zo dat de 1 een xbox is gewend en de ander een PS.
Die vraag kan alleen jijzelf beantwoorden, want het is geen objectieve vraag. Als jij er vaak op speelt, dan is het het geld waarschijnlijk wel waard.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Gewoon een tweedehands PS4 kopen, scheelt je een hoop knaken. Dan lijkt het me wel waard, gezien de omstandigheden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32
Redmonkey92 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:28:
[...]

Dus het enige is de controller? Dan zou ik lekker geld in de zak houden en ze maar aan de controller laten wennen als ze een keer bij jou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tweedehands kan je makkelijk een PS4 kopen, soms met fifa er nog bij.

Alleen in gedachte houden dat de twee versies ook qua gameplay verschillen, de next-gen versie heeft wat nieuwe toeters en bellen die het allemaal net wat anders laten spelen. Maar als het puur voor wat toernooitjes is, dan zal je dat niet echt zoveel merken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Als het voor online gamen zou zijn, zou ik zeggen: doen!
Anders wennen ze er maar aan, zonde van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Arunia schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:42:
Als het voor online gamen zou zijn, zou ik zeggen: doen!
Anders wennen ze er maar aan, zonde van het geld.
Ja het is namelijk en voor de toernooien met vrienden maar ik speel vooral erg veel Ultimate team. Dus daarom eigenlijk een keuze die ik op korte termijn wil maken omdat ik dit op de PS versie wil gaan doen. Want als ik Fifa 22 begin op de Xbox kan ik niet met hetzelfde account overstappen op PS. Dus zodoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-05 22:45
Ik zou ze gewoon laten wennen en me aanmelden voor één van de bots voor een PS5. Ik zou het persoonlijk zonde vinden om nu nog een PS4 te kopen. :)

FIFA 22 is nog een half jaar weg. Misschien zijn PS5's tegen die tijd ietsjes beter te verkrijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Timothy3000 op 18-05-2021 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Als je al een PS4 of PS4 pro wil gaan kopen, doe dat 2e hands. Er zijn er zat die hem weg doen omdat ze de PS5 hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Timothy3000 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 13:05:
Ik zou ze gewoon laten wennen en me aanmelden voor één van de bots voor een PS5. Ik zou het persoonlijk zonde vinden om nu nog een PS4 te kopen. :)

FIFA 22 is nog een half jaar weg. Misschien zijn PS5's tegen die tijd ietsjes beter te verkrijgen.
waar kan ik die bots vinden? Lees veel over Telegram hier op het forum maar is dat een aparte groep ofzo? Of heb je daar een link van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-02 16:39
Er is nog geen fatsoenlijke PS5 (exclusive) game beschikbaar en i.v.m. te korten verwacht ik dat ontwikkelaars op moment meer voor de PS4 dan PS5 maken. PS4 zou nu nog steeds (helaas) een prima console zijn.
Pagina: 1