Wijziging User Review - Valkogen

Pagina: 1
Acties:
  • 571 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techje
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 23-07-2021
Ik heb een beoordeling gekregen van iemand waar ik niets aan heb verkocht of een afspraak mee had.

Tweaker is wellicht boos dat ik een mailtje gemist heb en heeft lange tenen.
Liever een beoordeling schrijven dan een reminder, beetje jammer.

Heb de Tweaker tevens verzocht deze beoordeling weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hier is duidelijk geen overeenkomst bereikt. Een review is dan ook niet toegestaan. Ik heb hem weggehaald.

@Valkogen Zou je hier in het vervolg rekening mee willen houden?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkogen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-07 18:38
@Bor
Persoon in kwestie heeft gewoon een verantwoording richting de geïnteresseerden. Vervolgens geen excuus en laat het komen op "vergetenheid" terwijl het simpelweg ghosting is.
Dus de review klopt gewoon en verwijdering was onjuist.

[ Voor 16% gewijzigd door Valkogen op 17-05-2021 15:18 . Reden: extra verklaring ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Valkogen schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:00:
@Bor
Persoon in kwestie heeft gewoon een verantwoording richting de geïnteresseerden. Vervolgens geen excuus en laat het komen op "vergetenheid" terwijl het simpelweg ghosting is.
Dus de review klopt gewoon en verwijdering was onjuist.
@Valkogen
Zo werkt het niet. Op Tweakers is een review alleen toegestaan wanneer er een overeenkomst is bereikt. Jij hebt vermoedelijk een bericht gestuurd (die ik niet zie staan :?) waarop zo te zien geen reactie is gekomen. In zo'n geval is een beoordeling niet de bedoeling.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 17-05-2021 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkogen
Blijf vooral het probleem negeren en de manier waarop reviews "opgezet" moeten worden.
De zaak is duidelijk en het orginele probleem wordt gedoofpot. Goed bezig kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techje
Ik probeer iedereen te beantwoorden en dat lukt ook bijna altijd.
Om iemand die iets vergeet voor asociaal uit te maken, dat gaat mij te ver.
Uw aanname dat ik standaard niet reageer is een aanname en erg kinderachtig.
Een reminder was heel simpel geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Valkogen schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:28:
Blijf vooral het probleem negeren en de manier waarop reviews "opgezet" moeten worden.
De zaak is duidelijk en het orginele probleem wordt gedoofpot. Goed bezig kerel!
Een verkoper heeft nul verplichting om te antwoorden op je berichtje, dat is optioneel. Tuurlijk, netjes is het wel - maar soms schiet het er nou eenmaal bij in, is het bod zo laag dat het geen antwoord verdiend of wordt het berichtje simpelweg gemist.

Het Reviewsysteem is opgezet om daadwerkelijke transacties van terugkoppeling te voorzien. Daar voldoet jou probleem niet aan. Daar kan je het niet mee eens zijn, maar dat is een ander probleem.

Voor mij is het niet waardevol om te zien of iemand op alle berichtjes antwoord - Hoe ze de zaken afhandelen waar ze wel op antwoorden is waar het om draait.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Valkogen schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:28:
Misschien moet je even iets minder opgefokt reageren. Zoals ik heb uitgelegd is een review alleen toegestaan wanneer er een overeenkomst is gesloten. Deze regel hebben we o.a. om onzin en oncontroleerbare (wraak) reviews tegen te gaan. In dit geval is er zo ver ik kan zien geen contact geweest tussen jou en de andere partij dus van een overeenkomst is geen sprake. Mocht ik dit verkeerd zien dan hoor ik het graag maar hier komen vertellen dat de verwijdering onjuist is zonder dit met feiten te onderbouwen klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techje
Het betreft hier iemand die ook via de mail niet kan stoppen met lastigvallen.
Kan ik iemand blokkeren hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkogen
@Verwijderd
Ik ben het eens met je dat een verkoper niet de verplichting heeft. Desondanks zou een "reviewwaarde" ook moeten meenemen hoe er niet omgegaan zou moeten worden met reacties. In dit geval is de persoon in kwestie iemand die negeert en dat zou invloed moeten hebben in geval van een productaankoop te overwegen.

@Techje Dat je iemands reactie niet kan waarderen nadat je iemand van huilen beticht is zeer ironisch.

Wat mij betreft is de zaak afgerond.

Kan het topic verwijderd worden ? @Bor want het heeft geen meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik adviseer dat jullie elkaar vanaf dit moment negeren en niet meer op eventuele berichten van elkaar reageren. Dat lijkt olie op het vuur te zijn merk ik.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.