ik heb twee erg oude telefoons weet iemand nog iets leuk wat ik hier van kan maken graag wel een beetje makelijk houden .het gaat om twee keer een a3 2016
Vraag
Beste antwoord (via steinhn2004 op 17-05-2021 14:45)
je kunt met mit app inventor simpele appjes bouwen zodat je hem bv als display voor een slimme schakelaar kunt gebruiken. Het is gericht op kinderen, dus volgens mij valt dat wel binnen de grens van 'een beetje makkelijk houden'
Alle reacties
Je kan er geld van maken door ze te verkopen?
dat oude ding wil echt niemand meer hoor scherm is al helemaal kapot
[ Voor 25% gewijzigd door steinhn2004 op 17-05-2021 14:42 ]
- Beveiligingscamera's? Tal van apps te vinden in de Play Store. Desnoods om je kat of hond in de gaten te houden.
- Mocht je een 'slim' huis hebben, wellicht ergens aan de muur bevestigen en vanuit hier bedienen als centrale unit?
- In de keuken plaatsen en met bijv. 'Bring!' een boodschappenlijstje opstellen?
- ...
- Mocht je een 'slim' huis hebben, wellicht ergens aan de muur bevestigen en vanuit hier bedienen als centrale unit?
- In de keuken plaatsen en met bijv. 'Bring!' een boodschappenlijstje opstellen?
- ...
je kunt met mit app inventor simpele appjes bouwen zodat je hem bv als display voor een slimme schakelaar kunt gebruiken. Het is gericht op kinderen, dus volgens mij valt dat wel binnen de grens van 'een beetje makkelijk houden'
Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart
Nu is je vraag al beantwoord, maar zou je hier in het vervolg op willen letten?
Nu is je vraag al beantwoord, maar zou je hier in het vervolg op willen letten?
[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 17-05-2021 15:19 ]
oké ik zal hier in de toekomst op letten
Pagina: 1