Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Als je de private keys hebt, kun je deze importeren in elke andere geschikte courante en veilige wallet. Daarna kun je het versturen. Ik heb dit onlangs gedaan met een oude btc wallet en de applicatie Exodus, waarbij ik de private key heb geïmporteerd. De funds heb ik toen verplaatst met een functie binnen deze applicatie.
Als je niet wilt laten uitbetalen, kan je het ook staken in een wallet. YouHodler geeft 3% en Crypto.com ook.
Ik heb inmiddels Dogecoin Core geinstalleerd. Deze is oud, maar werkt nog wel lijkt het. Over een paar dagen is ie synchroon als het goed is, dan kijk ik verder. Als dat niet werkt dan ga ik inderdaad naar Exodus kijken. Dank Loewie. Het staken is ook interessant.
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen