Hey allemaal,
Ik krijg van verschilende hoeken te horen dat het tegenwoordig goedkoper is om een kant en klare pc te kopen dan er 1 te bouwen. Nu ben ik iemand die een hoop met een pc doet maar geen verstand heeft van de inhoud. Kan iemand mij zeggen wat in deze tijd verstandiger is en eventueel helpen ( indien een kant en klare setup verstandiger is ) de juiste systeem te vinden ?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee Photoshoppen/Illustrator en games spelen ( Denk aan Counter strike/C&C/?
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten. Heb wel al schermen, toetseboard en muis.l
]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef geen extreme lichtjes enz. Als het maar werkt.
Ga je overklokken?
?Standaard is prima
Wat verwacht je van ons?
Een advies voor een kant en klare pc of toch er zelf 1 bouwen.
Ik krijg van verschilende hoeken te horen dat het tegenwoordig goedkoper is om een kant en klare pc te kopen dan er 1 te bouwen. Nu ben ik iemand die een hoop met een pc doet maar geen verstand heeft van de inhoud. Kan iemand mij zeggen wat in deze tijd verstandiger is en eventueel helpen ( indien een kant en klare setup verstandiger is ) de juiste systeem te vinden ?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee Photoshoppen/Illustrator en games spelen ( Denk aan Counter strike/C&C/?
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten. Heb wel al schermen, toetseboard en muis.l
]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef geen extreme lichtjes enz. Als het maar werkt.
Ga je overklokken?
?Standaard is prima
Wat verwacht je van ons?
Een advies voor een kant en klare pc of toch er zelf 1 bouwen.