Het leek me voor het artikel een waardevolle toevoeging om ook voor 'foto's/screenshots' te plaatsen. Naast dat dit het gemakkelijker maakt voor de niet Windows gebruikers die niet of minder bekend zijn met de huidige interface is het ook nog eens gemakkelijker om de kleine visuele aanpassingen te zien.
Zowel bij het artikel van vandaag:
nieuws: Screenshots tonen nieuwe UI voor Actiecentrum en taakbalk in Windows ...
Als een tijdje terug zou dit, mijn inziens, een goede toevoeging zijn geweest die niet al te veel tijd in beslag zou moeten nemen:
nieuws: Screenshots tonen mogelijk nieuw uiterlijk menu's in Windows 10
@TijsZonderH
Edit: of een eventuele vergelijking met Windows 10X waar in het artikel naar verwezen wordt en (denk ik) nog minder mensen de UI van kennen.
Zowel bij het artikel van vandaag:
nieuws: Screenshots tonen nieuwe UI voor Actiecentrum en taakbalk in Windows ...
Als een tijdje terug zou dit, mijn inziens, een goede toevoeging zijn geweest die niet al te veel tijd in beslag zou moeten nemen:
nieuws: Screenshots tonen mogelijk nieuw uiterlijk menu's in Windows 10
@TijsZonderH
Edit: of een eventuele vergelijking met Windows 10X waar in het artikel naar verwezen wordt en (denk ik) nog minder mensen de UI van kennen.
[ Voor 11% gewijzigd door jdh009 op 17-05-2021 12:16 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999