Biden herroept Trump-decreet dat Section 230 voor internetre

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
nieuws: Biden herroept Trump-decreet dat Section 230 voor internetregulering ...

Het artikel is wat verwarrend opgesteld. De titel en de inleiding spreken elkaar tegen, en het is denk ik sowieso verstanding om even kritisch naar de bewoording te kijken in het gehele artikel.

Titel:
Biden herroept Trump-decreet dat Section 230 voor internetregulering teniet deed
Inleiding:
De Amerikaanse president Joe Biden heeft een decreet van voormalig president Trump ongedaan gemaakt waarmee socialemediaplatformen hun content meer moesten reguleren. Het controversiële Sectie 230 wordt daarbij officieel teniet gedaan, al werd dat niet actief gehandhaafd.
Het is natuurlijk een beetje open voor interpretatie waar die 'daarbij' naar verwijst, maar door de tegenwoordige tijd van 'wordt' lijkt het te impliceren dat het hier gaat over Biden's actie, die sectie 230 juist weer in stand brengt. Het was Trump's decreet die het teniet deed.

Verder denk ik ook niet dat sectie 230 zelf controversiëel is, het was meer Trump's tenietdoening die dat was, al is dit wellicht afhankelijk van het kamp waarin je je bevindt :)

@TijsZonderH

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 17-05-2021 08:44 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:39

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Inderdaad, die rode zin klopt niet. Pas ik aan, thanks!

Wat betreft de rest, ja het is verwarrend, maar de hele situatie zelf is dat sowieso dus daar zitten we helaas aan vast.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denkster
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-11-2024
dit artikel staat vol dubbele ontkenningen, er is geen touw aan vast te knopen...
Dat blijkt ook wel uit veel van de reacties.