Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb de afgelopen weken/maanden de Nederlandse (pop) muziek wel weten appreciëren. En dan eigenlijk vooral de oudere nummers (Dijk, Meeuwis, shaffy, Hazes, De Leeuw, ...) maar evengoed de recente artiesten als Snelle, Maan, Hazes jr, Davina, ...
In die mate dat ik bijzonder graag, als COVID het weer toe laat, eens een festival wil bezoek in NL, in het genre van 'De vrienden van de Amstel'.

Dat lijkt echter hopeloos, ook voor Nederlanders heb ik begrepen. Tickets zijn zo uitverkocht.

"Muziekfeest van het jaar" lijkt een alternatief?

Kleiner mag ook, het hoeft niet zo groot te zijn als bovenstaande voorbeelden.

Kunnen jullie me even wegwijs maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat je een behoorlijk end komt met https://3voor12.vpro.nl/a...ivals-van-Nederland3.html :)

Waar jij specifiek naar zoekt is inderdaad type "de vrienden van de Amstel", maar ook "Holland zingt Hazes", de "Toppers", maar ook https://www.avrotros.nl/sterren-muziekfeesten/home/.

Ik geef je topic een schopje naar FTM :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nederland heeft een flink aantal poppodia waar genoeg verschillende feesten worden gehouden in wat kleinere settings. Bijvoorbeeld voor 800 man of 200 man. Qua muziek is daar alles te vinden in alle genres.

Zie hier een voorbeeld van hoe enorm veel er is: https://poppodium.startze.nl/ Dan is het even kijiken wat ze te bieden hebben.

Wat betreft dat het uitverkocht is zullen zo goed als alle feesten het komende jaar uitverkocht zijn. Normaal gesproken worden de meeste leuke feesten bij een poppodium al uitverkocht. Nu iedereen meer dan een jaar heeft thuis gezeten kan je er op rekenen dat alles uitverkocht gaat worden voor een lange tijd. Als je iets ziet dat je leuk lijkt dan is snel kaarten kopen sowieso nodig. Mocht het niet door gaan krijg je gewoon je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:13
Vraag is vooral of je gaat voor de muziek of voor sfeer van festival.
Lowlands is qua mainstage vergelijkbaar met Pukkelpop. Wel stuk meer podia en randzaken.
De kleinere festivals zijn specifieker op bepaalde doelgroepen gericht.

Dingen als vrienden van Amstel: kijk naar agenda Ziggo Dome , Gelredome, etc.

[ Voor 14% gewijzigd door 99ruud99 op 17-05-2021 05:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• righthand
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-10 21:30
Kijk anders eens naar concertatsea (Brouwersdam dus klein eindje rijden vanaf Antwerpen) of parkpop (gratis) in Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mega piraten festijn? Zeker als dat soort muziek je ding is, gaat dat wel passen!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 16:47

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Iets als 'Vrienden van Amstel Live'? Kijk dan eens naar The Streamers, 29 mei weer een online concert. Zijn dezelfde artiesten en soort muziek die je bij VvAL ziet. Lekker thuis streamen, biertje erbij gordijnen dicht en lekker los gaan.

Voorlopig is er alleen online iets te doen, pas in/na de zomer krijg je weer echt de mogelijkheid om naar festivals te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:45
corset schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:08:
Mega piraten festijn? Zeker als dat soort muziek je ding is, gaat dat wel passen!
Ik denk niet dat je Maan heel snel zou tegen komen op een mpf? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:15

Agent47

I always close my contracts.

Vrienden van Amstel Live, Muziek op het plein, mega piraten festijn.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:27
Concert at Sea (CAS) gaat het dan ook goed doen -- Alleen de weekendkaarten gaan wat sneller. Dagkaarten zijn vaak op de dag zelf nog wel verkrijgbaar.

Bonus: Menig Vlaming kan CAS waarderen, gezien de hoeveelheid wit-rode platen die ik daar op de parking heb zien staan.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik zie Dutch Valley Festival nog nergens genoemd worden. Daar staan voor 95% alleen maar Nederlandse artiesten uit elk genre.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 15:31
Waterpop dan maar even pluggen :) Is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Thanks all!
Ik ga wat op zoek adhv jullie tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:31
Helaas voor dit jaar afgelast, maar in zo'n lijstje kan m'n hometown Appelpop ook niet ontbreken. Is vaak een diverse mix van verschillende soorten Nederlandse en internationale artiesten.
Pagina: 1