Microsoft Writer vs Language Tool

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim v D
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-07 10:57
Ik gebruik sinds kort LanguageTool om mijn teksten te controleren op fouten en om mijn tekststijl te verbeteren. Ik ben erg tevreden met dit hulpmiddel, maar er hangt wel een (terecht) prijskaartje aan. Niet lang nadat ik LanguageTool ben gaan gebruiken heb Microsoft Writer ontdekt, ook een schrijfhulpmiddel.

Nu vraag ik me af wat de verschillen zijn tussen deze hulpmiddelen en welke het beste werkt? Ik zou graag kosten besparen door naar Microsoft Writer over te stappen, maar ik wil wel zeker weten dat deze minstens even goed werkt als LanguageTool.

Heeft iemand ervaring met deze schrijfhulpmiddelen? Zo ja, welke zou je aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik stel voor dat je eerst even zelf begint met de eigen ervaringen, en resultaten van de eigen zoektocht naar de functionaliteiten. Ik sluit dit topic wel zodat een nieuw topic duidelijker kan zijn, open ajb een nieuw topic met meer inhoud. Wat zie je als verschillen, waar twijfel je? Wat is belangrijk voor jou / wat wil je überhaupt zelf gebruiken in het tool? Dan pas kan je zinnig meedenken verwachten :)

Ook, bedoel je misschien MS Editor? Google vertelt me dat MS Writer al vele jaren niet meer wordt ondersteund. Maar ik kan er naast zitten, want gebruik die tools niet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.