Ik zoek een?
Moederbord voor een ryzen 9 5900x.
Ik wil persé een moederbord met passieve koeling. Dus dat wordt of een b550 of een flink duurdere x570.
pricewatch: ASUS ROG Strix B550-E GAMING
pricewatch: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero is het voordeligste x570 bord met passieve koeling
Wat is je budget?
bang for buck wil ik graag.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus heeft me nooit in de steek gelaten...
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming / workstation.
Ik wil voornamelijk weten of ik gek ben om een 5900x op een b550 te zetten.
Waar ik tot nu toe achter ben is dat er qua VRM geen of weinig verschil zit, het enige wat ik kan ontdekken is dat een b550 geen pcie4.0 heeft op zn 2e nvme slot. Dat vind ik niet zo erg, zeker niet voor 250 euro verschil. Zoals eerder gezegd wil ik wel graag een passieve koeling, geen fans op de mobo
Moederbord voor een ryzen 9 5900x.
Ik wil persé een moederbord met passieve koeling. Dus dat wordt of een b550 of een flink duurdere x570.
pricewatch: ASUS ROG Strix B550-E GAMING
pricewatch: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero is het voordeligste x570 bord met passieve koeling
Wat is je budget?
bang for buck wil ik graag.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus heeft me nooit in de steek gelaten...
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming / workstation.
Ik wil voornamelijk weten of ik gek ben om een 5900x op een b550 te zetten.
Waar ik tot nu toe achter ben is dat er qua VRM geen of weinig verschil zit, het enige wat ik kan ontdekken is dat een b550 geen pcie4.0 heeft op zn 2e nvme slot. Dat vind ik niet zo erg, zeker niet voor 250 euro verschil. Zoals eerder gezegd wil ik wel graag een passieve koeling, geen fans op de mobo
[ Voor 11% gewijzigd door pietz0r op 16-05-2021 22:41 ]